v0n
Patek
Lucky you 😉

Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lucky you 😉
Det var ju ett självklart val. 😍Ojojoj vilken ära att få bidra med ny profilbild.
Väldigt snygg faktiskt!Det var ju ett självklart val. 😍
Haha tack för det! Har inte kollat vad han bar men en cool herre oavsett.Väldigt snygg faktiskt!
Klär en landkrabba som dig bättre än Enzo Maiorca som kanske är hmmm...mindre du?
Visste du förresten att densamme Enzo inte rockade Aqualands like ever? Bjuder på den extremt livsnödvändiga informationen, inga problem! 🫡
Liten spoiler är att mer "material" är på gång. 👀Det var ju ett självklart val. 😍
Ojojoj vilken ära att få bidra med ny profilbild.
Det var ju ett självklart val. 😍
Fortfarande Februari. Enkelt val.Den här tråden eller den andra...det är den stora frågan? 🤔
Det går utmärkt att ändra sig. Använd anmälningsformuläret igen. Så länge du anger samma e-post så uppdateras bara din anmälan.Jag är anmäld med min Oris Diver 65 men innan vi är inne i Mars kan jag fortfarande ändra mig då? Har en TAG Heuer Formula 1 Calibre 6 påväg hem nämligen haha 😂
Ta TV 4 klockan, du kanske lyckas bättre med att avyttra den efter månadens slut än vad Telia gör med kanalerna dom köpte....![]()
Då har båda alternativen till mars kommit. Ska bara välja vilken den blir 🧐
Tack, haha 🤣 får se om jag ändrar efter klockan kommer eller ej hahaDet går utmärkt att ändra sig. Använd anmälningsformuläret igen. Så länge du anger samma e-post så uppdateras bara din anmälan.
Husse var skön, Vad heter han där?Husse är nästan bara på Instagram
BennelovHusse var skön, Vad heter han där?
Jag tror att jag ångrar mitt deltagande, och då är det en vecka kvar till start...Urk. Snart är det dags. Bara jag som ångrar mitt val av klocka?🤐
Planen är ju att delta, men jag är varken taggad på min konstiga Casio eller egentligen någon av mina ordinarie klockor. Vill ju hitta något kuligare men hittills har jag kammat noll i mina försök att hitta något. Det kanske blir en svår owgmarch för mig denna gång..
Snåldraken är ledig! @JacquesCosteauTillgänglig och redo att postas!
Ping @loevhagen 😘Snåldraken är ledig! @JacquesCosteau
Välkommen in i galenskapen!Haha har jag förstått det rätt, bära samma klocka 31 dagar på raken??? Haha ni är fan sjuka 😂