Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte på ngt sätt. Lite inside joke med självaste Batman @Mic1. Han har fått höra (oprovocerat) att hans findinkor är fejk.Om du menar på att den på bilden skulle vara tvivelaktig får du ta på dig glasögonen.
Bilden tagen hos Hublots Boutique Mall@Millennia.
Jag är otroligt inaktiv här nu för tiden, lurkar mest runt@TerryTee @thewordfox @erow @Sthlm-Nicklas @Nissestr @Equilibrium @Imre var är ni? Smyganmäler @FlipSwede också…
Skriver man i tråden är man anmäld, det är sen gammalt. Välkommen!Jag är otroligt inaktiv här nu för tiden, lurkar mest runt
Men skaplig blåsning!Skriver man i tråden är man anmäld, det är sen gammalt. Välkommen!
Jag är här@TerryTee @thewordfox @erow @Sthlm-Nicklas @Nissestr @Equilibrium @Imre var är ni? Smyganmäler @FlipSwede också…
Det är inget krav på att bära klockan hela tiden; så länge man inte drar på någon annan klocka.Om @roosterman säljer en tråksub till mig är jag lätt på i år. Vem vill inte ha chansen att bli smiskad av @Mic1 lixom
Men hur fasen var det, fick man ta av klockan av vissa anledningar? Har nämligen tillfällen i jobb där jag inte får bära klocka?
Om @roosterman säljer en tråksub till mig är jag lätt på i år. Vem vill inte ha chansen att bli smiskad av @Mic1 lixom
Men hur fasen var det, fick man ta av klockan av vissa anledningar? Har nämligen tillfällen i jobb där jag inte får bära klocka?
Det är inget krav på att bära klockan hela tiden; så länge man inte drar på någon annan klocka.
Så var det ja. Tack läderflärpenMan ska leva som en “vanlig” människa som bara äger en klocka. Man får således ta av sig klockan kortare stunder för exempelvis bad, gym, tungt arbete (där klockan kan skadas) osv precis som en ”vanlig” människa hade gjort. Fullt medveten om att det exempelvis finns vårdpersonal som inte får ha på sig klocka på arbetstid av hygienskäl osv. Vi har väl dock en mjuk regel som säger att man i alla fall ska ha haft på sig klockan nån gång under dagen och att man såklart absolut inte får ha på sig en annan klocka (nej inte ens en löparklocka…)
MVH