S
Staafen
Guest
Ska inte dra det här men det är problem med diverse texter på paketet m.m. Det finns en risk att det går i retur till och med.Men va!? Hur kan de vara så sega? Det är ju över 2 veckor kvar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska inte dra det här men det är problem med diverse texter på paketet m.m. Det finns en risk att det går i retur till och med.Men va!? Hur kan de vara så sega? Det är ju över 2 veckor kvar![]()
Är det en Tomas Ledin text som strular till det....?Ska inte dra det här men det är problem med diverse texter på paketet m.m. Det finns en risk att det går i retur till och med.
Ja precis, Postnord följer tydligen tråden här på KS.Är det en Tomas Ledin text som strular till det....?
Den där är fan skitsnygg. På samma sätt som en DMC är skitsnygg. Här ska handlas!Detta skulle kunna vara min OWG march-klocka. Q Timex Reissue Digital LCA. Vi får se...
![]()
Lånad bild från internet
Det där är ett hemmabygge inte sant?Kunde inte hålla mig ifrån nyförvärvet.. Provkör #owgmarch klockan på kontoret idag och eftersom @Limeee tjatar så förbannat kommer här en bildVet inte riktigt vad jag tycker om den här klockan, Mars kommer minst sagt bli intressant..
![]()
Ha.ha.ha ,googla lite på modellen ! //Det där är ett hemmabygge inte sant?
Verkligen, hoppas nån slår till och kör på den i mars! Kanske nåt för @Staafen som verkar bli utan sin klocka
Den var ju fin men vet inte om mitt psyke klarar ett år till med plast.Verkligen, hoppas nån slår till och kör på den i mars! Kanske nåt för @Staafen som verkar bli utan sin klocka![]()
Haha helt klart förståeligtDen var ju fin men vet inte om mitt psyke klarar ett år till med plast.![]()
Ganska så clean överlag men tycker att den svarta texten på bezeln ser kladdigt ut och sabbar lite av helhetsintrycketKunde inte hålla mig ifrån nyförvärvet.. Provkör #owgmarch klockan på kontoret idag och eftersom @Limeee tjatar så förbannat kommer här en bildVet inte riktigt vad jag tycker om den här klockan, Mars kommer minst sagt bli intressant..
![]()
Det är egentligen helt sjukt att man väljer att skriva ut en sån sak så stort på bezeln. Det stör ju designen något oroligt!Ganska så clean överlag men tycker att den svarta texten på bezeln ser kladdigt ut och sabbar lite av helhetsintrycket![]()
Appropå stor text...Det är egentligen helt sjukt att man väljer att skriva ut en sån sak så stort på bezeln. Det stör ju designen något oroligt!
Det där är ju annars ganska diskret!Appropå stor text...
![]()
Allt är som tur är relativtDet där är ju annars ganska diskret!![]()
Haha jag var ironisk, den där är ju långt ifrån diskret.Allt är som tur är relativt
Ha.ha ,ha, ursäkta så mycket //Ja då var min klocka också på plats.. Frågan är ju hur de här ska gå. Kan ha tagit mig vatten över huvudet..![]()
Det kommer gå galant!Ja då var min klocka också på plats.. Frågan är ju hur de här ska gå. Kan ha tagit mig vatten över huvudet..![]()
Ja då var min klocka också på plats.. Frågan är ju hur de här ska gå. Kan ha tagit mig vatten över huvudet..![]()
Var med på ironin men samtidigt så försvinner texten litegrann med alla nuffror på ringen så lite diskret är texten...eller är det...Haha jag var ironisk, den där är ju långt ifrån diskret.
Det är ju är iofs sant, det smälter in bättre.Var med på ironin men samtidigt så försvinner texten litegrann med alla nuffror på ringen så lite diskret är texten...eller är det...![]()
Ja då var min klocka också på plats.. Frågan är ju hur de här ska gå. Kan ha tagit mig vatten över huvudet..![]()
Kommer gå galant ska du se. Hela tråden är som en ända stor support group![]()
Jahapp, fick precis meddelande att nytt leveransdatum blir 3/3... hur svårt kan det vara!Börjar tro att jag inte hinner få min beställda klocka. Beställningen gjordes 11:e januari och det kändes då som att jag var ute i god tid. Klockan har dock fortfarande inte skickats från Frankrike där klockan är köpt.![]()