Echo Delta
Guld
Lönerna även på de större verkstäderna i Sverige är rätt låga jämfört med utomlands, tråkigt nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med den baksidan så vill man ju bära klockan med baksidan utåt.Tidigare kollega på Lange som nu presenterat sin första egna skapelse. Tycker det är värt att visas upp här och man ser tydligt att den har Lange DNA i urverket.
Lite detta som är mitt långsiktiga mål också så det eldar på motivationen
Riktigt snygg, enda som stör mig lite vid en första anblick är balansbryggans fräsningar som inte ser ut att vara symmetriska... (gissar på att det är meningen men gillar det inte för det).Tidigare kollega på Lange som nu presenterat sin första egna skapelse. Tycker det är värt att visas upp här och man ser tydligt att den har Lange DNA i urverket.
Lite detta som är mitt långsiktiga mål också så det eldar på motivationen
Det är den klassiska handgravyren på balansbryggan så är inte fräst. Men förstår vad du menar, jag tror efter att ha tittat närmare på det att det är ett dolt design element med en haj i verketRiktigt snygg, enda som stör mig lite vid en första anblick är balansbryggans fräsningar som inte ser ut att vara symmetriska... (gissar på att det är meningen men gillar det inte för det).
med bakvänd fena?Det är den klassiska handgravyren på balansbryggan så är inte fräst. Men förstår vad du menar, jag tror efter att ha tittat närmare på det att det är ett dolt design element med en haj i verket
Helt otroliga historier! Tack för ditt bidrag! Denna tråd är ju som en Paradis-ask med enbart de godaste pralinerna! Jag fick, som många andra, tydliga Lange 1-vibbar i ditt projekt... Det hade inte kunnat vara gnistan och fröet till en Lange 2???Fick precis hem min klocka från Langes museum. Häftigt att ha den på armen igen efter mer än 10 års frånvaro. Jag fick även tillbaka all dokumentation kring detta projekt villket är minst lika trevligt då min digitala kopia av detta dog tillsammans med min förra dator.