• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Tack för input, då är vi "confused but on a higher level" tillsammans då :p Vad är det för band du har där till vänster? Så snyggt!!!
Tack! Köpte det här: https://thestraptailor.com/product/barenia-calfskin-padded-watch-strap-mid-brown-w-cream-stitching/

_DSF4228.JPG

_DSF4086.jpg

Trevligt avsnitt här nu senast! :) Bra jobbat!

Har ett ämnesförlag. Vet ej om ni pratat om det tidigare. Men typ er relation till Klocksnack. När/hur ni hittade forumet, vilka trådar ni följer och skriver i osv. Vilka underforum/trådar ni inte följer osv och varför. Hur forumet påverkat er i hobbyn osv. Hade varit intressant att höra.

Trevligt avsnitt här nu senast! :) Bra jobbat!

Har ett ämnesförlag. Vet ej om ni pratat om det tidigare. Men typ er relation till Klocksnack. När/hur ni hittade forumet, vilka trådar ni följer och skriver i osv. Vilka underforum/trådar ni inte följer osv och varför. Hur forumet påverkat er i hobbyn osv. Hade varit intressant att höra.
Tack 🙏 Och en bra idé! Man kan ju eventuellt vidga det lite för jag tror det kanske skulle bli lite tunt, då vi (jag) mest håller till i vår egen tråd samt köp och sälj. Men värt att fundera över, vi återkommer 👍

Tack 🙏 Och en bra idé! Man kan ju eventuellt vidga det lite för jag tror det kanske skulle bli lite tunt, då vi (jag) mest håller till i vår egen tråd samt köp och sälj. Men värt att fundera över, vi återkommer 👍

Ja naturligtvis får ni vidga det eller göra det till ett segment bara, kanske svårt att bara bygga ett helt avsnitt endast på forumet. :)

Är en som precis upptäckt eran podd och nu har den nattat mig, hängt med på tåget och i bilen den senaste veckan. Väldigt härlig med kul och bra information och mycket go göterborgskänsla i allt. Så keep it up och tack för riktigt härlig lyssning!

Är en som precis upptäckt eran podd och nu har den nattat mig, hängt med på tåget och i bilen den senaste veckan. Väldigt härlig med kul och bra information och mycket go göterborgskänsla i allt. Så keep it up och tack för riktigt härlig lyssning!
Vad glada vi blir, tack för det! 🙏 Hoppas du hänger med framåt också - mycket kul på gång i vår, intervjuer, klockträffar, etc, etc.

Min privatekonomi är dock mer orolig om det kommer en GMT Pepsi i BB58-style 🥳🤩 Synd att det inte var någon BB Pro där. Sjukt sugen på att prova en sådan!
Ja då blir du nog inte ensam att ställa dig i kö om det kommer en sådan 🤩
Pro har överraskat mig ordentligt och även om det var nära att flipparsjukan tog den så är den fortfarande kvar.
Love it 😊
1677353409301.jpeg

Ja då blir du nog inte ensam att ställa dig i kö om det kommer en sådan 🤩
Pro har överraskat mig ordentligt och även om det var nära att flipparsjukan tog den så är den fortfarande kvar.
Love it 😊
1677353409301.jpeg
Den där svinsnygg! Rough liksom! Perfekt på nån engelsk hed i mulet väder med nån Vaxad jacka från Barbour i dova toner och en kameraväska och lite andra coola attiraljer 🤩

Tudor Pelagos 39 nog mest Villhöver.
Kommer inte ihåg vem av er som äger BB58’an. Men om det inte finns något affektionsvärde skulle jag välja Pelagos 39 över den. Delvis för vikten och storleken inkl den mer utpräglade bezeln. Gillar man länken är ju t-fit grymt. Och på gummi är det en fenomenal sommarklocka.

96F7EE5B-0E24-4B95-9D76-288E4859CC5D.jpeg
Kanske lite vågat för er så här kommer en repfri pool bild istället. 😉
DE8D94AC-2C0F-493C-BD12-5139764E0D42.jpeg

Kommer inte ihåg vem av er som äger BB58’an. Men om det inte finns något affektionsvärde skulle jag välja Pelagos 39 över den. Delvis för vikten och storleken inkl den mer utpräglade bezeln. Gillar man länken är ju t-fit grymt. Och på gummi är det en fenomenal sommarklocka.

96F7EE5B-0E24-4B95-9D76-288E4859CC5D.jpeg
Kanske lite vågat för er så här kommer en repfri pool bild istället. 😉
DE8D94AC-2C0F-493C-BD12-5139764E0D42.jpeg
Haha! Vi är väl vågade? 🥴 Den är grym. Och claspen likaså. Dock gillar jag retrolooken och ”guldet” på 58:an. Den här känns väldigt modern och då krockar den lite med min Seamaster. Typ. Men snygg! 🥰

Tillbaka
Topp