Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har inte riktigt hajat hur forum funkar eller? Här diskuteras en specifik handlare, inte Tag Heuer.Underligare saker har hänt, men jag hör vad du säger[emoji4] Jag är inne ibland för att kolla om där ligger något intressant objekt ute till försäljning eller om det skrivit något positivt/negativt om någon klocka jag är intresserad av, just nu är jag duktigt sugen på en Tag Heuer Monaco, den klassiska med marinblå Urtavla. Har du någon erfarenhet av den modellen? [emoji4]
Känner igen namnet Danial, visst har du sålt klockor på Blocket och TTT?
Du har inte riktigt hajat hur forum funkar eller? Här diskuteras en specifik handlare, inte Tag Heuer.
Och jo, det är extremt genomskinligt när första posten är en hyllning i en tråd om en specifik handlare vilket stämmer in på flera användare i denna tråd. Neil, Danial, watch och någon/några till. Speciellt när detta är en liten okänd handlare.
Vad köpte du? Och bilder vill vi seJag har nyligen köpt en klocka från Urverket/Christian.
Kan bara säga positiva saker; snabb och trevlig kommunikation, fick hem ett mycket fint exemplar i minst lika fint skick som beskrivningen angivit av en klocka jag letat efter.
Jag är mycket nöjd med affären.
Delvis faktiskt sant.Ni skriver oftast skit om alla företagare fast ni har inte handlat från dem , jag undrar varför ??
Ni köper inget och ni vill inte nån säljer nåt !!!!
ni skriver skit om Dr Watch , urverket , Hedens Guld AB , Jälmers Ur ,MyWatch Sweden mmmm alla konstigta och ni är helt normala helt perfekta !!!
jag tycker att in ska skriva nånting bra ställa att ni sätter har och bara skriver skit och fel , ni måst alltid hitta fel om inte på klockan ni hittar fel på företaget .
INGEN PERFEKT .
Tack
Alla är inte lika flitiga rävar som du. Jag har hängt runt mkt här till och från i några år men aldrig haft en klocka att prata om förän nu så thats why. Men enligt dig verkar tiden man har hängt på KS väga tyngre än att jag faktiskt vill dela med mig att jag har gjort en bra affär där Urverket har agerat proffsigt och levererat enligt utsago.Vore kul om någon med fler än 20 inlägg hade en åsikt också.
Ja, tack. Gärna personnummer också.Alla är inte lika flitiga rävar som du. Jag har hängt runt mkt här till och från i några år men aldrig haft en klocka att prata om förän nu så thats why. Men enligt dig verkar tiden man har hängt på KS väga tyngre än att jag faktiskt vill dela med mig att jag har gjort en bra affär där Urverket har agerat proffsigt och levererat enligt utsago.
Du kanske vill se bilder, kvitto, serienummer etc?
Ja, tack. Gärna personnummer också.
Tyvärr händer det ju ofta att semi-bedragare och andra bilhandlartyper får positiv feedback från nollpostare som aldrig kommer tillbaka, eller som tom går att spåra till samma adress...Alla är inte lika flitiga rävar som du. Jag har hängt runt mkt här till och från i några år men aldrig haft en klocka att prata om förän nu så thats why. Men enligt dig verkar tiden man har hängt på KS väga tyngre än att jag faktiskt vill dela med mig att jag har gjort en bra affär där Urverket har agerat proffsigt och levererat enligt utsago.
Du kanske vill se bilder, kvitto, serienummer etc?
HejVore kul om någon med fler än 20 inlägg hade en åsikt också.
Ja, tack. Gärna personnummer också.
Nejfår du själv ihop till 20 poster med någon form av vettigt innehåll?
Varför smileys?får du själv ihop till 20 poster med någon form av vettigt innehåll?
Jag ville inte såra hans känslor allt för hårtVarför smileys?