• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Har sedan tidigare lovat att skänka 500 kr till BCF om jag misslyckas med denna utmaning (risken är stor om man ser till hur jag hållit på senaste åren)
Får nu lov att höja till 1000 kr vid misslyckade då det går tungt redan nu.. :nailbiting:
Tänker att alla som klarar månaden ut och har möjlighet kan kanske skänka en hundralapp eller valfritt belopp så gör vi något bra mitt i all galenskap?
Ha en fortsatt trevlig helg och skål! Kaffe i muggen:)
20190302_213618.jpg
Kämpa på! Bra initiativ!
Jag lovar donera en hundring till BCF för varje dag jag inte klarar bära DDn som OWG klocka i mars. Klarar jag hela månaden skänker jag 500 spänn för att inte barnen ska gå lottlösa ur detta.

Men om man råkar sälja sin owgmarch-klocka, vad händer då? Kan man gå utan klocka tills månaden är slut eller har man förlorat ändå?

Då jag fick tillbaka min Omega SMP som jag kör som OWG är det ju fusk för mig. Det enda som kan få mig att bryta är ju om någon köper min Omega som ligger ute på annons ;)
image.jpg

Kämpa på! Bra initiativ!
Jag lovar donera en hundring till BCF för varje dag jag inte klarar bära DDn som OWG klocka i mars. Klarar jag hela månaden skänker jag 500 spänn för att inte barnen ska gå lottlösa ur detta.
Ska förtydliga här att så fort jag failar så måste jag betala för samtliga återstående dagar i månaden. Det är alltså inte tillåtet att ta en paus en dag och betala en hundring för att sen vara i matchen med OWG klockan igen.

Har tyvärr lagt ett bud på en klocka redan, det får inte spåra totalt ikväll. Någon annan kanske:)

Faan såg nu i tråden att om jag säljer Omegan så måste man ha en DW resten av tiden... funderar på dra tillbaka annonsen till slutet av mars fast det är ju fegt så jag gör som @StarMan om någon köper min Omega köper jag en DW och resten av dagarna betalar jag in pengar till BC i klocksnacks namn

Så man köper klockan, är tvungen att köpa en DW som man bär månaden ut, betala 100 kr/dag för resten av mars. Plus att @donpasta måste göra typ samma fast han blir av med sin SMP. Låter inte vettigt! :D

Haha nej om någon köper min Omega så måste jag ha en DW resten av tiden för jag sålde den och sen betala 100kr/dag som är kvar till BC i klocksnack namn. Köparen kan skratta hela mars åt mig och han får en super fin Omega :)

Vågar ni andra köra samma sak om ni lagt upp er klock val som OWG i mars om någon köper den?

Haha nej om någon köper min Omega så måste jag ha en DW resten av tiden för jag sålde den och sen betala 100kr/dag som är kvar till BC i klocksnack namn. Köparen kan skratta hela mars åt mig och han får en super fin Omega :)

Vågar ni andra köra samma sak om ni lagt upp er klock val som OWG i mars om någon köper den?

Man får helt enkelt köpa klockan och lägga den under sängen tills månaden är slut och under tiden glädjas med @donpasta som får bära DW resterande tid:)
Klart som korvspad! Kommer inte lägga ut DDn till försäljning riktigt än :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp