Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du har klockan ute till försäljning (som jag och @donpasta )så är du ju automatiskt med i folkrace-setupen. Säljs klockan och man vill vara kvar i tävlingen så MÅSTE man bära en
och även donera pengar till BCF.
Helt okej säger jag, men det är inte mitt kalas.Jag har upptäckt ett problem om man verkligen kör strikt OWG 1 månad. Jag brukar använda "pulsmätare" när jag kutar och kommer kanske att tänja lite på reglerna eller bara strunta i motiverande löp-verktyg i mars.
Hur ser ni andra på detta? Är det okej att använda en kompletterande pulsklocka på andra armen?
Jag har upptäckt ett problem om man verkligen kör strikt OWG 1 månad. Jag brukar använda "pulsmätare" när jag kutar och kommer kanske att tänja lite på reglerna eller bara strunta i motiverande löp-verktyg i mars.
Hur ser ni andra på detta? Är det okej att använda en kompletterande pulsklocka på andra armen?
Man får ta fram och titta på andra klockor va
Imorgon kommer du vara på topp! Själv kommer jag ligga i fosterställning när jag missar Speedy TuesdayKänner mig stark idag!
What would a OWG do? Ta pulsklockan säger jag men du får nog fråga lov av @Berns först då.Jag har upptäckt ett problem om man verkligen kör strikt OWG 1 månad. Jag brukar använda "pulsmätare" när jag kutar och kommer kanske att tänja lite på reglerna eller bara strunta i motiverande löp-verktyg i mars.
Imorgon kommer du vara på topp! Själv kommer jag ligga i fosterställning när jag missar Speedy Tuesday
Blir ett bandbyte i samband med ST
What would a OWG do? Ta pulsklockan säger jag men du får nog fråga lov av @Berns först då.
Jag fick nej av @Heinrich.aJag har upptäckt ett problem om man verkligen kör strikt OWG 1 månad. Jag brukar använda "pulsmätare" när jag kutar och kommer kanske att tänja lite på reglerna eller bara strunta i motiverande löp-verktyg i mars.
Som tur, så är det ju inte jag som sätter reglerna. Men det är ju lite fusk att köra två klockor på en owg månad
Stäng av klockfunktionenJag har upptäckt ett problem om man verkligen kör strikt OWG 1 månad. Jag brukar använda "pulsmätare" när jag kutar och kommer kanske att tänja lite på reglerna eller bara strunta i motiverande löp-verktyg i mars.
Hehee! En dag i taget... idag går troligen bra, men vem vetSitter här och är jäkligt nöjd över att jag lämna OWG helvetet, vet inte vad jag tänkte när jag anmälde mig! Ett svag ögonblick kanske?
Men lycka till eller förresten nee lycka inte till, blir deprimerad bara jag ser den här tråden
Kämpa! Förövrigt väldigt fin klocka du valt att köra owgmarch medEfter att ha stått och hållit i polarisen och nästan tårögd satt tillbaka henne i windern.
Så avslutas 4 dagen men samma gamla reverson som den 1 dagen...
Still in the game...
Men då blir man ju aldrig av med den...... sen tecknar ni trygghetspaket för 40kr som täcker stöld, skada och förlust!
Tack kompis!Kämpa! Förövrigt väldigt fin klocka du valt att köra owgmarch med
Jorrå, kunde @Leben bli av med sin magnesium så...Men då blir man ju aldrig av med den...
Det är man värd om man misslyckas med utmaningen, kan jag tyckaMen då blir man ju aldrig av med den...
Hehee! En dag i taget... idag går troligen bra, men vem vet
Ska också handla en klocka snart...
Vi har det mycket bättre här på den mörka sidan, kom och ha det trevligt med oss
Du kommer klara det fint, vi sitter alla i samma båt! Men visst är det tufft, inget snack om den sakenTack kompis!
Men det här blir tufft, vet inte om jag haft en klocka i en månad innan jag verkligen gick ner mig i sjukdomen?!
Tar ju med minst tre klockor till semestern varje år och det är ju samma tid...
men ska göra mitt bästa, det lovar jag
Andra sidan är ni redo...!?Du kommer klara det fint, vi sitter alla i samma båt! Men visst är det tufft, inget snack om den saken
Den där var så sleten och ful, kan inte räknas.Man får ta fram och titta på andra klockor va
Men kompis, du har ju missuppfattat det hela, våran sida är ju:
Vi har det mycket bättre här på den mörka sidan, kom och ha det trevligt med oss
Jajamensan fattas bara... (ett par klockor eller så)Andra sidan är ni redo...!?
Eller hur! Ungefär som fruganDen där var så sleten och ful, kan inte räknas.