https://klocksnack.se/threads/1000-inlägg-och-paket-öppning.108300/#post-2743680Haha ja då är det garanterat att jag inte klarar det...
Köpte du en Panerai också förresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/1000-inlägg-och-paket-öppning.108300/#post-2743680Haha ja då är det garanterat att jag inte klarar det...
Köpte du en Panerai också förresten?
Snyggt! Riktigt trevlig modell det där, 47mm såg ju inte så farligt ut heller!
Deal@Berns vi kör REGAL från Ur och Penn för om vi får sålt våra OWG klockor så sponsar vi inte DW med 1800kr. De ser lika jävla illa ut
vill inte sponsra DW
Haha, och jag ska bära den på höger handled också!-60% på Regal Preppy, sen tecknar ni trygghetspaket för 40kr som täcker stöld, skada och förlust!
skada och förlust är långt mer troliga händelser än stöld..-60% på Regal Preppy, sen tecknar ni trygghetspaket för 40kr som täcker stöld, skada och förlust!
-60% på Regal Preppy, sen tecknar ni trygghetspaket för 40kr som täcker stöld, skada och förlust!
Det håller jag med om, kan inte ens föreställa mig vad man skulle vilja göra med den där när månaden är slut.skada och förlust är långt mer troliga händelser än stöld..
Det här börjar balla ur . Tänk att vakna mitt i natten fastbunden med den på handleden känner obehag bara av tanken att ha den i närheten..-60% på Regal Preppy, sen tecknar ni trygghetspaket för 40kr som täcker stöld, skada och förlust!
Skrämmande att det då bara är dag 3, tänk dig i slutet av månaden.Det här börjar balla ur . Tänk att vakna mitt i natten fastbunden med den på handleden känner obehag bara av tanken att ha den i närheten..
Storkek på den?Alla som inte klarar OW mars kampen borde få bära en sådan här resten av månaden haha billigare än DW
198kr på Ur och Penn
Storkek på den?
Hade varit mer optimalt med 28-30mm, för en OWG-förlorare..
Hade varit mer optimalt med 28-30mm, för en OWG-förlorare..
Att vi lägger ut owgmarch-klockorna på köp&sälj är vår version av folkrace. Alla ekipage är till salu vid tävling.
OWG mars with a twist... Jag gillar det!Att vi lägger ut owgmarch-klockorna på köp&sälj är vår version av folkrace. Alla ekipage är till salu vid tävling.
Verkligen!