• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

OWG mars är ju en baggis. Fattar inte varför folk klagar? De har inte rätt klocka på sig bara :p
image.jpg
#playingwithfire

Dag 4.
20190304_085632.jpg

Reflektioner:
Glad att jag inte valde en Swatch för denna utmaning. Förstår att ni som gjorde det våndas. Inget ont om Swatch men jag tror ändå att en mer gedigen klocka vinner i längden.

Saknar speciellt min Heuer Camaro idag. Har länge tänkt beställa nya band till den och nu kändes det mer motiverande att ta tag i det. Undrar hur det går när jag får hem dem :nailbiting:
IMG_20190224_094922_555.jpg

Igår kom första känningen av panik. Skulle som vanligt välja vilken klocka jag skulle ha dagen efter, och insåg att jag inte har något val. Kände mig faktiskt på riktigt lite instängd och en aning till ångest. Gillar dock fortfarande klockan, det är ju inte dens fel...
61D7E22D-DE31-4358-BE09-7325146E6D7A.jpeg

Sitter här och är jäkligt nöjd över att jag lämna OWG helvetet, vet inte vad jag tänkte när jag anmälde mig! Ett svag ögonblick kanske? :D
Men lycka till eller förresten nee lycka inte till, blir deprimerad bara jag ser den här tråden o_O
IMG_20190304_094635.jpg

55315993-72F9-4DB7-812D-095B96A5BEC1.jpeg

Jag tycker att det är oroväckande busenkelt hittills. Höjer därför insatsen: kommer inte att byta band eller köpa eller sälja något klockrelaterat. Resten av klockorna är redan undanstoppade.
Den smarte väljer en Speedmaster. Hade det inte blivit så spontant påkommet för mig så hade jag också gjort det. Busenkelt som sagt! :)

Vi litar på dig att du har OWG-at de första dagarna med din Armida! du är med, kul.
Jag kom ihåg att det var då jag bytt till den för att jag hade tänkte ta en bild för fredags träden, för att det skulle vackla lite intress i klockan, för att den ligger ut till försäljning.. Ja läsa hela träden näste gång!

Tillbaka
Topp