#playingwithfireOWG mars är ju en baggis. Fattar inte varför folk klagar? De har inte rätt klocka på sig bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#playingwithfireOWG mars är ju en baggis. Fattar inte varför folk klagar? De har inte rätt klocka på sig bara
#playingwithfire
Jobbar på med 116519LN
Arbetshandskar?? Säg inte du skall jobba så hårt?
Den smarte väljer en Speedmaster. Hade det inte blivit så spontant påkommet för mig så hade jag också gjort det. Busenkelt som sagt!
Jag tycker att det är oroväckande busenkelt hittills. Höjer därför insatsen: kommer inte att byta band eller köpa eller sälja något klockrelaterat. Resten av klockorna är redan undanstoppade.
Jag bävar dock lite för den dag den stannar. Glömmer ofta att dra upp och ställa klockor och i normalfallet brukar det alltid bli klockbyte när de står still...Den smarte väljer en Speedmaster. Hade det inte blivit så spontant påkommet för mig så hade jag också gjort det. Busenkelt som sagt!
Fet panna, synd man inte har handleder att bära upp en sådanSitter här och är jäkligt nöjd över att jag lämna OWG helvetet, vet inte vad jag tänkte när jag anmälde mig! Ett svag ögonblick kanske?
Men lycka till eller förresten nee lycka inte till, blir deprimerad bara jag ser den här tråden
Helgalet! Måste vila middag sen.
Kör handtruck och allt!
Tänkte skriva att det var ett friskt och spännande val för en månadsklocka innan jag såg att du inte valt själv .
Vi litar på dig att du har OWG-at de första dagarna med din Armida! du är med, kul.
Precis kom på att jag haft denna på mig sen fredags. Inte den klocka jag hade vält om jag hade planerade men det kanske gör det roligare. Jag är med!
Jag kom ihåg att det var då jag bytt till den för att jag hade tänkte ta en bild för fredags träden, för att det skulle vackla lite intress i klockan, för att den ligger ut till försäljning.. Ja läsa hela träden näste gång!Vi litar på dig att du har OWG-at de första dagarna med din Armida! du är med, kul.