• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Det var faktiskt snyggt gjort, inte lagt märke till innan. Dock finns det många fall där datum inte gjorts snyggt också. BB36an är faktiskt min första klocka utan datum och det är något väldigt tilltalande i estetiken med det, gillar symmetrin som blir mycket mer framträdande.
20190306_222157.jpg
Påtal om symmetri, sjukt sammanträffande med visarna som står i linje :hilarious:. Denna klockan och jag var menade för varandra!

Frågan är får jag slippa min Regal skit klocka om min Omega kommer tillbaka från urmakaren? SNÄLLA :oops:

Det bör du få göra, men som dubbelpipigt tillsammans med din fina Regal ;)

Dubbelpippigt kan jag LÄTT gå med på!!! väntar på @Berns dom :)

Dubbelpipigt är inga problem, men ett rent klockbyte under owg-månaden? hmmm... Ska vi se det som en lånebil när man lämnar in bilen på service? De flesta av oss anser oss ju vara One Car Guy även om vi kör lånebil under servicedagarna. Eller kommar @donpasta för billigt undan?

Tillbaka
Topp