Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, kämpa kämpa. Högre makter försöker göra dig påmind när du får osunda tankarIdag är jag faktiskt riktigt less på DDn, behöver något som inte är gulguld som omväxling. Dessutom såg jag denna på vägen hem som en bitter påminnelse.
Tur jag reser bort från klockorna några dagar nu.Hahaha, kämpa kämpa. Högre makter försöker göra dig påmind när du får osunda tankar
Haha! Är ju jätteroligt.Idag är jag faktiskt riktigt less på DDn, behöver något som inte är gulguld som omväxling. Dessutom såg jag denna på vägen hem som en bitter påminnelse.
Gå inte in!!!Dag 12. Frestelser på Helsingfors flygplats.
Har du en Cartier I samlingen?Dag 12. Frestelser på Helsingfors flygplats.
Gå inte in!!!
Gick belutsamt förbi utan att gå inHar du en Cartier I samlingen?
Om inte har du ju chansen nu
Starkt!Gick belutsamt förbi utan att gå in
Haha ja jäklarIdag är jag faktiskt riktigt less på DDn, behöver något som inte är gulguld som omväxling. Dessutom såg jag denna på vägen hem som en bitter påminnelse.
Dag 12. Frestelser på Helsingfors flygplats.
Starkt! Kämpa och ta en dag i taget. PM om det blir för jobbigt.Gick belutsamt förbi utan att gå in
Det hade väl varit perfekt att kunna gå in och prova massa klockor Det är väl tillåtet under denna månadDag 12. Frestelser på Helsingfors flygplats.
Jodå, det är tillåtet att pröva, köpa också för den delen bara man inte bär den innan 1/4Det hade väl varit perfekt att kunna gå in och prova massa klockor Det är väl tillåtet under denna månad