Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt! Enligt mig i alla fall. Jag brukar uppmuntra att inte daltar med sina klockorSkidåkning idag. Hade kört g-shock i normalfallet, men om gamla speedys tålde rymdresor så borde de väl tåla lite sansad familjeåkning...
Jag har en lärare med en gammal speedmaster, som med hjälp av ett gem räddat sin länk från att ramla av. Den saknar även en pusher men han kör den varje dag med glädje, inte åker den av när han ska åka skidorSkidåkning idag. Hade kört g-shock i normalfallet, men om gamla speedys tålde rymdresor så borde de väl tåla lite sansad familjeåkning...
Haha, Eller hur?En stor ironi med de som samlar på klockor är att de blir helt till sig när de hittar en gammal sub eller klocka som är helt misshandlad och den har en story bakom sig men sen köper de en vanlig sub och frågar sen folk om de kan resa till spanien för en weekend trip med sin flickvän (ett ex bara)
Sen gillar samma människor att i massa trådar ta upp historien bakom sin klocka att ex en sub var en dykklocka som gavs till militärer och jada jada. Men för att i en annan tråd kritisera folk för klockan är använd med repor
Till alla som får söndags kaffet i fel stupe - detta är skrivet med positivt uppmuntran att slutat bry er och använd era klockor!
Kämpa! Helgerna är svåra.Jag vet inte vad jag känner längre... Igår var jag helt glad med denna. Idag är jag trött.
Förlikar mig med tanken att bli OWG for life!
Alltså, snubben har ju trots allt grundat klocksnack, tar det som att han vet vad han pratar omSom alla författare så skriver han från sin synpunkt... författare behöver inte vara objektiva som journalister skall vara
@Denke vet, denke är denke det är sen gammalt!Alltså, snubben har ju trots allt grundat klocksnack, tar det som att han vet vad han pratar om
Denke 4 president!
Tackar för peppen, kanske ska göra som dig, köra klockfritt för att inte tappa intresset för den helt. Men inget annat ska på innan mars är slut. Det är bestämtKämpa! Helgerna är svåra.
Har inte satt på klockan förrän nu av just den anledningen.
/B
Det är kämpigt. Det sjuka är att man fuskar inte ens när man sitter i mörkret hemmaHur går det vänner?
You can do it!!!Det är kämpigt. Det sjuka är att man fuskar inte ens när man sitter i mörkret hemma
Men det känns som om det måste gått en månad närsomhelst
Har du läst @thomastheswede lästips i Submariner-tråden.Suget efter vintage rolex växer i takt med att OWG månaden framskrider. Lite söndagsläsning med DDn och kaffe.
Helt rätt! Enligt mig i alla fall. Jag brukar uppmuntra att inte daltar med sina klockor
Jag har en lärare med en gammal speedmaster, som med hjälp av ett gem räddat sin länk från att ramla av. Den saknar även en pusher men han kör den varje dag med glädje, inte åker den av när han ska åka skidor
En stor ironi med de som samlar på klockor är att de blir helt till sig när de hittar en gammal sub eller klocka som är helt misshandlad och den har en story bakom sig men sen köper de en vanlig sub och frågar sen folk om de kan resa till spanien för en weekend trip med sin flickvän (ett ex bara)
Sen gillar samma människor att i massa trådar ta upp historien bakom sin klocka att ex en sub var en dykklocka som gavs till militärer och jada jada. Men för att i en annan tråd kritisera folk för klockan är använd med repor
Till alla som får söndags kaffet i fel stupe - detta är skrivet med positivt uppmuntran att slutat bry er och använd era klockor!