Snyggt!
Uppdraget utfört!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Uppdraget utfört!
Alltså, snubben har ju trots allt grundat klocksnack, tar det som att han vet vad han pratar om
@Denke vet, denke är denke det är sen gammalt!
Vågar inteHar du läst @thomastheswede lästips i Submariner-tråden.
https://klocksnack.se/threads/submariner-tråden.1102/page-283#post-2753736
Man får ett sjuuukt köpbegär.
5513
Inte övertygad änSåklart det stämmer säkert för honom men finns ju de som har samma klocka varje dag och varje år tills de går bort
Synd att man såg detta alldeles för sent! (Inte för att jag hade klarat det) men roligt initiativ!
Absolut, ska göra mitt bästa för att hålla mig när min sub 16803 är tillbaka på service från Nymans. Varit utan den i snart 4v så saknaden är storHoppa på och kör resten av mars vetja!
Vad är det för band du har på bilden?
Uppdraget utfört!
Ett mn från erikas, superbekvämt!Vad är det för band du har på bilden?
Ja dom är sköna. Jag har ett grönt med gul rand och tryck. Slår alla nato-band jag har provat.Ett mn från erikas, superbekvämt!
Kul! Kör Sbgj003Jag hakar på nästa gång, även om jag tror att jag hade misslyckats.
Inte ens Regal-livlinan kvar?Tyvärr är jag ute! Sålde precis Omegan så jag är ute...
Grattis och beklagar! Det var kul så länge det varade.Tyvärr är jag ute! Sålde precis Omegan så jag är ute...
Inte ens Regal-livlinan kvar?
Grattis och beklagar! Det var kul så länge det varade.
StrukenTyvärr är jag ute! Sålde precis Omegan så jag är ute...
Funderar på att sälja min MM300 SBDX017.
Kan hända att det dyker upp på K&S
Fy fan det klarar jag inte ha den på mig till 1 april. Tur jag betalade in pengar till BC så jag skall komma på något kul vi kan göra med Regal här inne.
Då kör vi en vecka till!
/B