Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 16,5cmSitter riktigt bra. Hur stora handleder har du om man får fråga?
Alright, tack! Jag har dryga 18 och får inte 36mm att funka alls tyvärrCa 16,5cm
Förståeligt!Dag 17, still loving it
Håller med!Fattar inte att ni utsätter er för detta hade inte klarat 1 vecka !
Jag menar det, man bör acceptera den man är och inte kämpa emot. Vore dessutom negativt för forumet om vi fick en drös OWGs plötsligt. Betydligt mindre roliga klockor i omlopp att beskåda. Hoppas verkligen att detta vansinne får avskräckande effekt från OWG vansinnet.Håller med!
Det är ju jättekonstigt att motbevisa vem man är på detta sätt!
Bejaka klocknörden i dej, njut av de klockor du har och din ekonomi klarar av.
Sedan den 28/2 är alla utom en av mina utom räckhåll. Tror det är nödvändigt för att inga misstag ska ske...Problemet med owg är att jag har för mycket klockor
Är det så alltså? Jag köpte nyss enSnudd på tortyr att k&s är fullt av prisvärda tunas samtidigt som jag har ett stort seiko-format hål i samlingen och deltar i den här utmaningen. Men en riktig owg köper inga klockor, så det är bara att bita ihop och dra upp speedyn i morgon igen...
Beror på klockan kanske? Ramlade jag över ett perfekt vintagefynd vore det annorlunda, men modern massproducerad beater får vänta för min del! Låter dessutom rysligt att få hem nytt utan att kunna använda, hu...Är det så alltså? Jag köpte nyss en
Inte en Tuna dock men nu börjar prövningen på allvar..
Väldigt imponerande av er som köpt något att inte använda dem än. När jag får hem den jag köpt så är det kört direktÄr det så alltså? Jag köpte nyss en
Inte en Tuna dock men nu börjar prövningen på allvar..
Det blev en riktig vintagepärla och inte nog med det så börjar vissa ex-owg:are erbjuda mig frestelser som är svåra att motstå. You know who you are!Beror på klockan kanske? Ramlade jag över ett perfekt vintagefynd vore det annorlunda, men modern massproducerad beater får vänta för min del! Låter dessutom rysligt att få hem nytt utan att kunna använda, hu...
Franck Muller "Tourbillion"?Problemet med owg är att jag har för mycket klockor, gillar ju alla och har ju köpt dom vid olika tillfällen, så att inte använda någon som jag vill ha just nu är ju bara fel.
Släpp taget grabbar
Nja, den är ekivok på baksidan, fick den av någon och har blivit kvar... lite töntigt roligFranck Muller "Tourbillion"?
Men Månads-owg kanske är din grej då. Jag räknade och får det till att du kan rotera alla klockor på bilden under knappt ett år.Problemet med owg är att jag har för mycket klockor, gillar ju alla och har ju köpt dom vid olika tillfällen, så att inte använda någon som jag vill ha just nu är ju bara fel.
Släpp taget grabbar
Generellt byter jag klocka på fredagar, har bara blivit så. Det är ungefär så länge det tar tills jag börjar längta efter någon annan.Men Månads-owg kanske är din grej då. Jag räknade och får det till att du kan rotera alla klockor på bilden under knappt ett år.
Jag älskar att det anses som vansinne att inte byta klocka minst en gång om dagen. Känner att jag är hos likasinnadeJag menar det, man bör acceptera den man är och inte kämpa emot. Vore dessutom negativt för forumet om vi fick en drös OWGs plötsligt. Betydligt mindre roliga klockor i omlopp att beskåda. Hoppas verkligen att detta vansinne får avskräckande effekt från OWG vansinnet.
Vecko-owg:ar! Det måste vara en annan tråd.Generellt byter jag klocka på fredagar, har bara blivit så. Det är ungefär så länge det tar tills jag börjar längta efter någon annan.
Jag har inga som helst planer på att fortsätta med detta efter denna månad.Jag menar det, man bör acceptera den man är och inte kämpa emot. Vore dessutom negativt för forumet om vi fick en drös OWGs plötsligt. Betydligt mindre roliga klockor i omlopp att beskåda. Hoppas verkligen att detta vansinne får avskräckande effekt från OWG vansinnet.
Grymt! Var det knöligt att få på? Jag måste fixa ett par till mig medNu på nato! Kommer gå bra det här!
/B
Skönt att höraJag har inga som helst planer på att fortsätta med detta efter denna månad.
Den enda bestående skillnaden blir nog att jag ändrar metodik i mitt samlande, samt att jag förmodligen sätter upp nån slags rotationsschema. Men OWG? Nä.
Det är fan vansinne jag är nöjd om jag bara byter klocka 1 gång om dagen ! Är det helg blir det ofta upp till 3 byten...
Jag älskar att det anses som vansinne att inte byta klocka minst en gång om dagen. Känner att jag är hos likasinnade