Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kostym! Full mundering i ”Dagens klädsel”-tråden önskas.Sträcker på mig, finmöte idag.
Snygg kostym! Full mundering i ”Dagens klädsel”-tråden önskas.
Tur att du kör owg med en DJ dåSträcker på mig, finmöte idag.
Fungerar att träna med ocksåTur att du kör owg med en DJ då
Ingen större abstinens än
Tack, ja den är en riktig fullträffFörjädra fin den där...
Oh shit, jag lider med dig.Nu blev det jobbigt. RIKTIGT JOBBIGT!
Äsch, tavlan på gsen gör inte att slå...Nu blev det jobbigt. RIKTIGT JOBBIGT!
Oooh, den kommer glida på plats innan kvällen är slutNu blev det jobbigt. RIKTIGT JOBBIGT!
Har kollat på den till och från. Förra gången jag letade en så ledsna jag på den innan jag ens hann köpa en. Men nu kom de tillbaka och jag slog till ingen tänkt keeper men den ska testas ordentligt.Oh shit, jag lider med dig.
Den där är fantastisk, förstår fortfarande inte varför jag sålde min...
Nä GS är riktigt härlig och en keeper iom att den var 30årspresent till mig själv. Men nog kliar det i fingrarna att testa smpc direkt.Äsch, tavlan på gsen gör inte att slå...
Ja, kämpa är rätta ordet. Jag börjar bli sjukt less på att inte få byta klocka. Men samtidigt är man ju snart i mål.Oooh, den kommer glida på plats innan kvällen är slut
Kämpa!
Stört att vi gör detta ändå, jag har typ glömt varför. Tänkte att det kunde vara en kul utmaning, men jag hade ingen aning hur det skulle kännas.Har kollat på den till och från. Förra gången jag letade en så ledsna jag på den innan jag ens hann köpa en. Men nu kom de tillbaka och jag slog till ingen tänkt keeper men den ska testas ordentligt.
Nä GS är riktigt härlig och en keeper iom att den var 30årspresent till mig själv. Men nog kliar det i fingrarna att testa smpc direkt.
Ja, kämpa är rätta ordet. Jag börjar bli sjukt less på att inte få byta klocka. Men samtidigt är man ju snart i mål.
Längtar till april!
WIS. Jag fick googla men nu är jag med .Ok. Förutom min sambos hånfulla kommentarer om "Musse Pigg-klockan" blev den ett samtalsämne på jobbet.
"Vad är det egentligen för klocka du har på dig?"
(uppriktigt nyfiken men förvånad chef som tidigare noterat och kommenterat flera "dyrare" klockor.)
Innan jag kunde stoppa mig hade jag berätta hela Swatchs historia och nu är jag helt klart WIS för dem.
Natobandet hjälpte inte i direkt idag.
Frågan är hur länge till jag klarar detta...
/B
Ok. Förutom min sambos hånfulla kommentarer om "Musse Pigg-klockan" blev den ett samtalsämne på jobbet.
"Vad är det egentligen för klocka du har på dig?"
(uppriktigt nyfiken men förvånad chef som tidigare noterat och kommenterat flera "dyrare" klockor.)
Innan jag kunde stoppa mig hade jag berätta hela Swatchs historia och nu är jag helt klart WIS för dem.
Natobandet hjälpte inte i direkt idag.
Frågan är hur länge till jag klarar detta...
/B
Har också glömt varför. Ångrar mig lite nu men ska försöka hålla ut. Men vet som sagt inte varför längreStört att vi gör detta ändå, jag har typ glömt varför. Tänkte att det kunde vara en kul utmaning, men jag hade ingen aning hur det skulle kännas.