Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passformen är inte direkt perfekt och vinkeln på öppningarna för bandet behöver finslipasGrymt! Var det knöligt att få på? Jag måste fixa ett par till mig med
Jubileelänk andas ju fint. Bara att maxa på!Springa till jobbet, owg-style.
Har du hittade din 1016?Det blev en riktig vintagepärla och inte nog med det så börjar vissa ex-owg:are erbjuda mig frestelser som är svåra att motstå. You know who you are!
Samma här, men man vill ju inte bli struken ur owgmars-listan likväl! Kämpa!4 dagar kvar.. sedan är jag uppe i en månad
Nej, det blev inte riktigt så storslagetHar du hittade din 1016?
Och jag swishade iväg stålars för min smpc idag. Så jag lider med dig!Vecka 3 och dag 18 av galenskapen. Det här blir nog värsta veckan. Råkade ju köpa ny klocka igår. Idiotiskt, jag vet men vad kan man när en modell man bevakat ett bra tag dyker upp till ett riktigt bra pris. Tur i oturen åker jag iväg till fjällen på torsdag så jag hinner knappast få hem den innan.
Kämpa! Själv längtar jag oerhört efter en stålklocka på handleden, gärna en kronograf med stållänk. Och imorgon är det tisdag igen. #speedytuesdayNu är suget starkt efter en stållänk i kombination med en något tunnare klocka.. måste.hålla.ut..
Här har du svaret!Kämpa! Själv längtar jag oerhört efter en stålklocka på handleden, gärna en kronograf med stållänk. Och imorgon är det tisdag igen. #speedytuesday
Fan ta dig! Ehm.. jag menar snygg klocka!Här har du svaret!
KÄMPA!
Allt här är ju underbart att vila ögonen på utom vridringen! Börjar svettas lite i pannan av att den sitter på sniskan men inte tillräckligt på sniskan för att vara medvetetHär har du svaret!
KÄMPA!
Ni är fantastiska som klarat er hit, slutspurten kvar nu baraFan ta dig! Ehm.. jag menar snygg klocka!
Haha, tro mig min OCD stör sig hårt på detta...Allt här är ju underbart att vila ögonen på utom vridningen! Börjar svettas lite i pannan av att den sitter på sniskan men inte tillräckligt på sniskan för att vara medvetet
Lite bättre?Allt här är ju underbart att vila ögonen på utom vridringen! Börjar svettas lite i pannan av att den sitter på sniskan men inte tillräckligt på sniskan för att vara medvetet
Det går i vågor det där. Det gäller att inte ge tankarna syre.. lättare sagt än gjort.Kämpa! Själv längtar jag oerhört efter en stålklocka på handleden, gärna en kronograf med stållänk. Och imorgon är det tisdag igen. #speedytuesday
Att detta ens är möjligt?! Så nära men så långt bort. Jag kommer aldrig kunna köpa den där aopan på roleaux-länk med vetskapen att den vridringen kan sitta så jääävla lite snett. Nu får jag ta ett sömnpiller, tack för detLite bättre?
Nej förlåt nu ska jag inte spamma mer, ni har det tillräckligt plågsamt..
Lika bra jag lägger ut skiten till försäljning igen, vridningen kan ju hamna lite snett vid användning.. fan..Att detta ens är möjligt?! Så nära men så långt bort. Jag kommer aldrig kunna köpa den där aopan på roleaux-länk med vetskapen att den vridringen kan sitta så jääävla lite snett. Nu får jag ta ett sömnpiller, tack för det