• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Den här dagen bara swishade förbi.... #owgmarch
A4F6DB45-1B50-45C4-B837-F78B3A38F394.jpeg

Har redan börjat planera nästa veckas klockor. Kommer bli minst två nya vintage, 50 tals Omega bumpern och ett ännu hemligt nytillskott. Ed White är given på tisdag och INTE DD på fredag.

Vad ska ni bära? :)
GS SBGN007 blir det på Måndag om jag inte ramlar över en Explorer II (min planerade affär gick i stöpet då säljaren valde behålla), sen varvar jag med Shogun och Mudmaster lite som jag känner för.
FÖR DET KAN JAG! ;)

Har redan börjat planera nästa veckas klockor. Kommer bli minst två nya vintage, 50 tals Omega bumpern och ett ännu hemligt nytillskott. Ed White är given på tisdag och INTE DD på fredag.

Även jag kommer rotera friskt. Kan bli att knut gadd passarounden kommer till mig i början av april dessutom.

Annars ligger ju nytillskottet smpc väldigt hett till! Den har jag kikat på varje dag nu sedan den kom hem för drygt en vecka sedan. Längtar till att testa den.
IMG_20190319_191527-01.jpeg

@The lord har du syndat än?

Även jag kommer rotera friskt. Kan bli att knut gadd passarounden kommer till mig i början av april dessutom.

Annars ligger ju nytillskottet smpc väldigt hett till! Den har jag kikat på varje dag nu sedan den kom hem för drygt en vecka sedan. Längtar till att testa den.
IMG_20190319_191527-01.jpeg

@The lord har du syndat än?
Nä, men gör det nog till helgen.. Har burit samma i över 1 månad nu. Skulle aldrig gått med om det inte vore för att min andra klocka var på service . Fattar inte hur dem som har haft flera klockor klarat detta .

Hur många är ni kvar nu?
Anser detta ska vara en årlig tradition framöver, och det måste vara Mars månad så alla får svettas medans vi följer Basel trådarna :D
Undra om det kommer vara några dårar som deltar nästa.. jag har insett att det här är bara obödigt. Det är inget fel att byta klocka varje dag. Inget behov men något som gör vardagen lite bättre :)

Kommer köra Doxa sub på måndag för att få en rejäl kontrast. Frågan är när jag kommer bära Bulgarin igen, finns en liten risk att jag har tröttnat på den faktiskt :nailbiting:
55794649-2ECA-4EC9-9867-13D11265C3B2.jpeg

Tillbaka
Topp