Big_Freeze
Basic
STRUKEN!
En klocka eller ingen klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
STRUKEN!
En klocka eller ingen klocka
En s.k. fuling. Bra kämpat men synd att falla på målsnöret.
GS SBGN007 blir det på Måndag om jag inte ramlar över en Explorer II (min planerade affär gick i stöpet då säljaren valde behålla), sen varvar jag med Shogun och Mudmaster lite som jag känner för.Har redan börjat planera nästa veckas klockor. Kommer bli minst två nya vintage, 50 tals Omega bumpern och ett ännu hemligt nytillskott. Ed White är given på tisdag och INTE DD på fredag.
Vad ska ni bära?
Även jag kommer rotera friskt. Kan bli att knut gadd passarounden kommer till mig i början av april dessutom.Har redan börjat planera nästa veckas klockor. Kommer bli minst två nya vintage, 50 tals Omega bumpern och ett ännu hemligt nytillskott. Ed White är given på tisdag och INTE DD på fredag.
Vad ska ni bära?
VAD ÄR DET DÄR?
HAHA! Långvården... Men ja, kan bara instämma. Blir att investera i en golfkikare istället så småningomVAD ÄR DET DÄR?
Ser ut som något från långvården.
klarar dig i tävlingen men din status ute i det sociala livet kan ha fått sig en törn..,
det är en fotbojaVAD ÄR DET DÄR?
Ser ut som något från långvården.
Du klarar dig i tävlingen men din status ute i det sociala livet kan ha fått sig en törn..,
Nä, men gör det nog till helgen.. Har burit samma i över 1 månad nu. Skulle aldrig gått med om det inte vore för att min andra klocka var på service . Fattar inte hur dem som har haft flera klockor klarat detta .Även jag kommer rotera friskt. Kan bli att knut gadd passarounden kommer till mig i början av april dessutom.
Annars ligger ju nytillskottet smpc väldigt hett till! Den har jag kikat på varje dag nu sedan den kom hem för drygt en vecka sedan. Längtar till att testa den.
@The lord har du syndat än?
Undra om det kommer vara några dårar som deltar nästa.. jag har insett att det här är bara obödigt. Det är inget fel att byta klocka varje dag. Inget behov men något som gör vardagen lite bättreHur många är ni kvar nu?
Anser detta ska vara en årlig tradition framöver, och det måste vara Mars månad så alla får svettas medans vi följer Basel trådarna
JA! Lite som en KS-OWG-Ramadan eller en fasta innan påsk. Det är ju en jättebra idé.Hur många är ni kvar nu?
Anser detta ska vara en årlig tradition framöver, och det måste vara Mars månad så alla får svettas medans vi följer Basel trådarna
Håll ut! Du vill ju aldrig göra om detta så håll ut de sista dagarna så slipper du "nästan" klarat en månadNä, men gör det nog till helgen.. Har burit samma i över 1 månad nu. Skulle aldrig gått med om det inte vore för att min andra klocka var på service . Fattar inte hur dem som har haft flera klockor klarat detta .
Kommer köra Doxa sub på måndag för att få en rejäl kontrast. Frågan är när jag kommer bära Bulgarin igen, finns en liten risk att jag har tröttnat på den faktisktHar redan börjat planera nästa veckas klockor. Kommer bli minst två nya vintage, 50 tals Omega bumpern och ett ännu hemligt nytillskott. Ed White är given på tisdag och INTE DD på fredag.
Vad ska ni bära?
Aktuell lista finns i första inlägget, fler kvar än jag trodde så här sent i månaden.Hur många är ni kvar nu?
Det är dock långtifrån alla som varit aktiva i tråden så det är svårt att veta hur många som faktiskt hänger i. Men jag antar att @Berns har stenkollAktuell lista finns i första inlägget, fler kvar än jag trodde så här sent i månaden.
Själv hänger jag lidande kvar dag 28. Räknar bara ner dagarna nu.
Kan tänka mig att det blir lite svårt med den där, så länge du inte bär detta varje dag:Vissa dagar är det skitjobbigt att dra på denna, men för det mesta är den nice ändå. Kommer verkligen uppskatta en ståldinka på måndag!
Så länge den är tillverkad av Swatch!Kan tänka mig att det blir lite svårt med den där, så länge du inte bär detta varje dag:
Kan tänka mig att det blir lite svårt med den där, så länge du inte bär detta varje dag: