• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Så var sista dagen snart över. Konstaterar att det definitivt kommer dröja till jag blir OWG, om jag någonsin kommer bli det.

34F9232F-68D6-475C-A0FE-C0D6DD705D9A.jpeg

Tyckte det blev väldigt tråkigt att endast hålla mig till en klocka under så lång tid, efter ett tag såg jag liksom inte det fina i klockan på samma vis längre. Får se om jag är med igen nästa år, kanske ändå är bra att reflektera lite över sitt intresse en gång om året!

Nu är det dags att välja klocka inför imorgon, ett oerhört kärt återseende av mina andra klockor!

2E23D66B-D737-4001-93C9-64136C2E7094.jpeg

Så var sista dagen snart över. Konstaterar att det definitivt kommer dröja till jag blir OWG, om jag någonsin kommer bli det.

34F9232F-68D6-475C-A0FE-C0D6DD705D9A.jpeg

Tyckte det blev väldigt tråkigt att endast hålla mig till en klocka under så lång tid, efter ett tag såg jag liksom inte det fina i klockan på samma vis längre. Får se om jag är med igen nästa år, kanske ändå är bra att reflektera lite över sitt intresse en gång om året!

Nu är det dags att välja klocka inför imorgon, ett oerhört kärt återseende av mina andra klockor!

2E23D66B-D737-4001-93C9-64136C2E7094.jpeg
Fin hög! Själv drar jag på jobbresa imorgon och kommer ta med dessa två Omegor. En tredje nytillskott kommer på onsdag.
20190331_194015.jpg

Åkte ur med huvudet före.. Fick tillbaka min sub från service och hade inte en tanke på att tävlingen fortgick:(
Bra kämpat. Du och någon till låg i specialklassen som klev in mitt under månaden, därför var ni aldrig uppskrivna på listan - men jag har haft koll på dig:watching:

Bra kämpat. Du och någon till låg i specialklassen som klev in mitt under månaden, därför var ni aldrig uppskrivna på listan - men jag har haft koll på dig:watching:

Stämmer bra! Får nog jobba på det tills nästa gång men det är lite som att ha en park full av bilar men man får bara köra en av dem hela månaden ut:angel:

2xf1i8.jpg

@AdmAndrssn - Bulgari Diagono chrono
@Airman - Glycine Airman
@B Wooster - Swatch
@Berns - Rolex DateJust 16200
@Big_Freeze - Rolex Explorer I 114270
@Como - Rolex Submariner 116610LN
@David - Rolex Submariner 116619LB
@DEGAL - Seiko SBDX017 MM300
@Erik Z - Tudor BB58
@F32 - Casio G-shock
@fiblarn - Tudor Black Bay 36
@FilipF - Omega Speedmaster 9300
@frere - Omega Speedmaster 145.022
@Heinrich.a - Swatch GB413 Fixing
@JSI - Rolex OQ 17000
@Kanadicken - Armida
@Kn00d - Panerai - PAM1320
@kripe001 - Casio G-Shock dw5600
@krosjo - Rolex Submariner 114060
@Löjtnant Svensson - Zenith chronomaster
@Man - Oris Aquis
@MasterChief - Seiko Alpinist
@Meckregg - Swatch PNO100
@MrDatejust Rolex DateJust
@MrRolex - Rolex GMT Master II 116710BLNR
@N.M.O - Omega Aqua Terra 8500
@nenolas73 - IWC 3706-01
@NiklasF - GS sbgn003
@Nissenutz - GS sbgn003
@Pete11 - Panerai PAM111
@Rey - Panerai PAM422
@PtrkLndhlm - Sjöö Sandström Worldtimer
@RobertD - Casio G-shock
@Sebben89 - Breitling Skyracer
@sjökvist - Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer
@StarMan - Rolex Day-date 18038
@thewallin - Rolex Daytona 116519LN
@WHU - Blancpain Fifty Fathoms​

Senast ändrad:
Så nu när månaden är över, vill jag ta till akt att tacka @Berns för att styra upp allt och alla grymma inlägg och uppdateringar av listan. Samt att jag vill tacka Swatch grabbarna @B Wooster och @Meckregg för att just nice körde Swatch. Och lite speciellt att @B Wooster orkade ta sig tid att mötas upp för att ta emot prototyper till band-adaptor och även köra med dom :)
grymt bra jobbat alla!

Tillbaka
Topp