• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

@Berns jag har bestämt mig. Blir inget av de tidigare alternativen utan en liten Tissot Antimagnetique på 30 mm istället. Ska bli jäkligt intressant att bära litet en månad.

C9396814-7158-4C6F-ACEE-66E1E053DF3D.jpeg
Läckert och vågat! :)

@Berns jag har bestämt mig. Blir inget av de tidigare alternativen utan en liten Tissot Antimagnetique på 30 mm istället. Ska bli jäkligt intressant att bära litet en månad.

C9396814-7158-4C6F-ACEE-66E1E053DF3D.jpeg
Du kanske kommer tycka det är så bekvämt med damstorlek efter en månad att det blir svårt med stora klockor sen..
Det hade ju varit en intressant utmaning om alla deltagarna skulle bära max 30mm i en månad.. :D

Detta var fasen en av de mest trevliga trådarna förra året. Nu är ju frågan om man ska sälja av BB36an och kommer jag isåfall hinna få in något nytt innan mars :nailbiting:

Oj, jadu det kan ju bli lite tajt! Men ingen minns en fegis ;)

Nu var den såld, gick ju extremt snabbt detta. Vad ska man ge sig på? Lite sugen på att testa squale eller något vintage måntro .. men en hel månad :nailbiting:

Sådär, igår hämtade jag ut min owgmarch-klocka hos urmakaren. Träffade @virrooo i kön! Kul tycker du ska hänga med på den här klock-renings månaden. Det är nyttigt för oss alla.
Jag kommer bära en Nivada Antarctic Diver
C2AE7B29-8487-48B4-B813-853107B9B209.jpeg
Mycket trevligt att träffas :)

Jag ska bara fundera ut vilken klocka jag ska ha! Lutar åt en av de jag hämtade ut från service, närmare bestämt denna:
091C0AF5-73E2-44C8-A077-E42BAFFA08A9.jpeg

Tillbaka
Topp