Navitimer vill jag ju dock INTE riskera att avsky efter en hel månad på armen så står fast vid Monacon. Blir extra svårt bara.Navitimer eller Monaco! du spelar i den högre ligan. coolt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Navitimer vill jag ju dock INTE riskera att avsky efter en hel månad på armen så står fast vid Monacon. Blir extra svårt bara.Navitimer eller Monaco! du spelar i den högre ligan. coolt!
Nu vet jag vilken klocka som blir Owg marsToppen, du är med i listan nu.
Nytt på g?Nu vet jag vilken klocka som blir Owg mars
Återkommer på fredag med bild.
En liten ny sak, ja (eller nygammal, haft förut men helt nytt exemplar)Nytt på g?
Skoj! Ser fram emot att se vad det är.En liten ny sak, ja (eller nygammal, haft förut men helt nytt exemplar)
Självklart.Får man vara med i lottdragningen om man swishar till Spädbarnsfonden (https://www.spadbarnsfonden.se/) istället? Den fonden ligger mig (tyvärr) närmare hjärtat.
Lagt in dig i listan nu med kaxiga B&R.Ser att jag inte är med
Lott nr 13 är redan såld. Titta i första posten så ser du vilka nummer som gått.Tar lott 13 om det finns. Fint initiativ också.
Tar 10 istället dåLott nr 13 är redan såld. Titta i första posten så ser du vilka nummer som gått.
Välj Autavia och sälj den billigt till mig i AprilF@n detta var svårt, men det ska gå.
Väljer mellan 3 just nu, AirKing 116900, JLC Reverso Sport eller vintage Autavia 7763
Med vänlig hälsning
Ola G
Alldeles för enkelt. Du är diskadMin första OWG men nykär i denna så jag är på. Grand Seiko SBGV011. Blir plättlätt!