• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Det var tuff att välja men jag tror att jag kan klara mig med en kvartsklocka en hel månad, kommer 100% att beställa nya straps eftersom jag tränar. Så för min del det blev min Longines VHP Conquest Gold Coast Límited Edition. Jag har bara en fråga, måste man använda klockan hela dag eller går det bra att till exempel inte använda klockan på gymmet?
IMG_20200217_123210__01.jpg

Det var tuff att välja men jag tror att jag kan klara mig med en kvartsklocka en hel månad, kommer 100% att beställa nya straps eftersom jag tränar. Så för min del det blev min Longines VHP Conquest Gold Coast Límited Edition. Jag har bara en fråga, måste man använda klockan hela dag eller går det bra att till exempel inte använda klockan på gymmet?
IMG_20200217_123210__01.jpg
Toppen, du är tillagd i listan.

Min nya klocka kommer nog inte förrän i mitten av mars vilket gör mitt deltagande till en omöjlighet.

Squalen skall vara skickad idag, då hinner jag känna in den för att se om en hel månad ens är att överväga annars får det bli något annat :)
Tänker att den får ligga till sig resten av månaden för att bygga upp ett sig inför Mars!

Tillbaka
Topp