S
Staafen
Guest
Haha jag visste den repliken skulle komma ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag visste den repliken skulle komma ...
Kan en pulsklocka mäta ångest? Isf kanske man borde ha en sån under OWG Mars!Haha jag visste den repliken skulle komma ...
Hmm....En sån kommer inte på min arm. Jag är en obstinat jäkel..Kan en pulsklocka mäta ångest? Isf kanske man borde ha en sån under OWG Mars!
Samma här, inget för mig!Hmm....En sån kommer inte på min arm. Jag är en obstinat jäkel..
Fast jag gillar ju att träna iof... Osvuret är kanske bäst när det gäller pulsklocka.
...Nu blev det jobbigt på riktigt. Utom det det där med att byta hur mycket man vill.Är det någon som är sugen på en KS-avvänjning under April? Utloggad under hela April och man får byta klocka hur mycket man vill.
Nej det kan aldrig vara bra...Är det någon som är sugen på en KS-avvänjning under April? Utloggad under hela April och man får byta klocka hur mycket man vill.
Jag är en 100% 5:a som jobbar mig upp mot en 7:a och hoppas jag kan skippa 6:an på vägen.På tal om OWG, vilket steg är ni på?
Toppen, du är tillagd i listan.Det var tuff att välja men jag tror att jag kan klara mig med en kvartsklocka en hel månad, kommer 100% att beställa nya straps eftersom jag tränar. Så för min del det blev min Longines VHP Conquest Gold Coast Límited Edition. Jag har bara en fråga, måste man använda klockan hela dag eller går det bra att till exempel inte använda klockan på gymmet?
Det är nog samma här, kanske mellan steg 4-5.Jag är en 100% 5:a som jobbar mig upp mot en 7:a och hoppas jag kan skippa 6:an på vägen.
Det är nog samma här, kanske mellan steg 4-5. Det finns ju en hel del på KS som fastnat på steg 6 och 7.
Hahahah, samma för mig!Det är nog samma här, kanske mellan steg 4-5.
På tal om OWG, vilket steg är ni på?
Fullt förståeligt med tanke på att det är Seiko vi pratar om!Varit medlem i två år och är kvar på 1an
Nejdå, bara lite jävligareMin nya klocka kommer nog inte förrän i mitten av mars vilket gör mitt deltagande till en omöjlighet.
Jag tänker ju inte låta en helt ny klocka ligga i 2-3 veckor innan jag använder den.Nejdå, bara lite jävligare
Buy all Rolex!!!!Jag är en 100% 5:a som jobbar mig upp mot en 7:a och hoppas jag kan skippa 6:an på vägen.
Hahah, nejdå du går bara utan klocka i början av månadenJag tänker ju inte låta en helt ny klocka ligga i 2-3 veckor innan jag använder den.
Hmmmm... det lutar åt att vi får vår första strykning ca 2 veckor innan startskottet. ett rekord i sigMin nya klocka kommer nog inte förrän i mitten av mars vilket gör mitt deltagande till en omöjlighet.
Karaktär herr Yonsson! Som @A.Edfalk skrevJag tänker ju inte låta en helt ny klocka ligga i 2-3 veckor innan jag använder den.
Sjukt beteende!Karaktär herr Yonsson! Som @A.Edfalk skrev
Du har säkert någonting roligare på G men jag köpte ju en smpc i mitten av förra mars. Var jääääkligt jobbigt att inte testa den fören april
Haha jag vet, men kom igen nu stödköp nån kul klocka tillsvidare i slutet av februari.Sjukt beteende!
Jaaa! Sånt här gör mig glad.@Berns jag har bestämt mig. Blir inget av de tidigare alternativen utan en liten Tissot Antimagnetique på 30 mm istället. Ska bli jäkligt intressant att bära litet en månad.
@Berns jag har bestämt mig. Blir inget av de tidigare alternativen utan en liten Tissot Antimagnetique på 30 mm istället. Ska bli jäkligt intressant att bära litet en månad.