S
Staafen
Guest
Utan tvekan NOS, troligtvis direkt från fabrik. En mycket trevlig klocka!Macrolunch - Den har en kaxig plexibubbla. För övrigt är nog min bedömning NOS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan tvekan NOS, troligtvis direkt från fabrik. En mycket trevlig klocka!Macrolunch - Den har en kaxig plexibubbla. För övrigt är nog min bedömning NOS.
Jag tänkte att det kunde vara kul med en gissningslek om jag hade fått publicera fotografiet. Nu har jag kollat upp detta, och tyvär fick jag inte göra det offentligt. Skitlöjligt i just det här fallet. Det var toppdelen av en kärnbränslepatron, och min klocka hängde på en av nedhållningsfjädrarna. All teknisk information om produkten omfattas av exportkontroll, och även om det inte fanns någon teknisk information i bilden är det alltid lättare att säga nej. Tyvärr. Bifogar i stället in bild jag hittade på nätet, men då givetvis utan klockan i fråga.Ja
Ok? Vad är det då? I text kan du ju ta det iaf.
Kan tänka mig att det var en cool bild, synd att den inte kunde vara kvar.Jag tänkte att det kunde vara kul med en gissningslek om jag hade fått publicera fotografiet. Nu har jag kollat upp detta, och tyvär fick jag inte göra det offentligt. Skitlöjligt i just det här fallet. Det var toppdelen av en kärnbränslepatron, och min klocka hängde på en av nedhållningsfjädrarna. All teknisk information om produkten omfattas av exportkontroll, och även om det inte fanns någon teknisk information i bilden är det alltid lättare att säga nej. Tyvärr. Bifogar i stället in bild jag hittade på nätet, men då givetvis utan klockan i fråga.
Det är ju för att vi valt lite svårare klockor än du
Lite tråkigt att sådana glas knappt används på klockor längre. Mycket mer intressant än ett trist platt safirglasMacrolunch - Den har en kaxig plexibubbla. För övrigt är nog min bedömning NOS.
Wow, riktigt läcker! Ett mörkbrunt läder eller mocka skulle jag prova på denJag vill testa min nya klocka nu!!
Funderar på vad man ska köra för band till den.
Två veckor till löning menar du?Du har ju två veckor på dig... sen är mars slut
Skönt när saker och ting går i lås
Dag 10, gick in i tävlingen med enbart en klocka i min ägo i tanke att OWG är något man kan köra för evigt.... ack så fel man kan ha. Aja semester om 3 dagar så Sinnen funkar fint till det iallafall!
Jo man kanske inte bör överkomplicera valet av band. Bandet är 18mm dock och klockan har bara 17mm. Snålt utbud då kan man säga.Bandet som sitter på var ju snyggt! Svart mocka annars?
Tack! Ja jag kikar lite på mörkbrunt och gärna mocka för att ha någonting att byta mitt läder som sitter på nu. 17mm ställer till det dock.Wow, riktigt läcker! Ett mörkbrunt läder eller mocka skulle jag prova på den
Feskarns mocka är trevliga och de r ju ganska mjuka med så 18mm kanske kommer sitta perfekt?Jo man kanske inte bör överkomplicera valet av band. Bandet är 18mm dock och klockan har bara 17mm. Snålt utbud då kan man säga.
Tack! Ja jag kikar lite på mörkbrunt och gärna mocka för att ha någonting att byta mitt läder som sitter på nu. 17mm ställer till det dock.
Hittade typ bara detta i 17mm men då fanns bara en färg att välja på. Tror inte denna matchar klockan. Alternativet är att fortsätta tvinga på 18mm på den.
Låt lås skämten komma!Mm kan lätt gå i baklås det där
Lås tråden admin!Låt lås skämten komma!
Har inte testat Feskarns mocka men köpte ett canvas för längesen. Tyckte inte banden var speciellt märkvärdiga och då ett fluco mocka kostar typ 50kr till är det en nobrainer för mig vad jag väljer. Lutar åt att klicka hem detta. Enligt texten ska det vara mörkbrun, ser ganska svart ut dock.Feskarns mocka är trevliga och de r ju ganska mjuka med så 18mm kanske kommer sitta perfekt?
Den där låsas vi inte omLåt lås skämten komma!
Lås tråden admin!
Ni gör ju nästan så att det blir kul att vara låssmed idagDen där låsas vi inte om
Det där kommer bli riktigt snyggt!Har inte testat Feskarns mocka men köpte ett canvas för längesen. Tyckte inte banden var speciellt märkvärdiga och då ett fluco mocka kostar typ 50kr till är det en nobrainer för mig vad jag väljer. Lutar åt att klicka hem detta. Enligt texten ska det vara mörkbrun, ser ganska svart ut dock.
En stor fördel för mig är att fluco har XS band också
"Nyckelordet" är pappahumorNi gör ju nästan så att det blir kul att vara låssmed idag
Köpte det. Fan de här OWG gör bara att jag spontanköper massa prylar. Är billigare att rotera klockor än att vara OWGDet där kommer bli riktigt snyggt!
Är det samma som dark brown så har jag köpt ett sådant till min owgmarch-klocka.Har inte testat Feskarns mocka men köpte ett canvas för längesen. Tyckte inte banden var speciellt märkvärdiga och då ett fluco mocka kostar typ 50kr till är det en nobrainer för mig vad jag väljer. Lutar åt att klicka hem detta. Enligt texten ska det vara mörkbrun, ser ganska svart ut dock.
En stor fördel för mig är att fluco har XS band också
Haha det är kört för oss oavsett.Köpte det. Fan de här OWG gör bara att jag spontanköper massa prylar. Är billigare att rotera klockor än att vara OWG
Tycker det var riktigt fint med det som är på!Jag vill testa min nya klocka nu!!
Funderar på vad man ska köra för band till den.