Vad hände med Seagull?
Vi hade tio fina dagar tillsammans, men nu var vi överens om att båda behövde lite tid på egen hand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hände med Seagull?
Vi hade tio fina dagar tillsammans, men nu var överens om att vi både behövde lite tid på egen hand
Haha ja precis! Jag köpte den av en kille som på något sätt jobbat på Moods. Han berättade att denna delades ut till personer de tyckte var bra representanter för varumärket, någon/några artister m.m.Bra pris på en bakgata REA dvs direkt ur bagegeluckan och utan kvitto, eller hur kom du över denna trevliga suit!
It's a Sinn
Underbart bra! Lev livet!
Local time 1534. Lite kult på eftermiddagen. En Ba Ba Ba öl, rostade mandlar och fake Pringelchips. Hur bra kan man ha det!//
(Ps: före 1975 kallades ölen endast Ba Ba)
Hahaha klockren!
Det där är ett tufft val måste jag säga!Jag är så trött på denna klocka, vet hur länge till jag står ut.
Hahaha. Bäst hittils
Jaså, har vi en till januari 81a här?Tack! Jag gillar modellen men är främst ute efter den för att den är från januari 1981. Får klura på det!
Jag är oplanerad OWG, skaffade denna i slutet av feb, började bära den den 1:a och har inte haft någon annan för den är så bekväm.
Får jag vara med, fast det inte var planerat?
Japp!Jaså, har vi en till januari 81a här?
Klart du är med. Välkommen!Jag är oplanerad OWG, skaffade denna i slutet av feb, började bära den den 1:a och har inte haft någon annan för den är så bekväm.
Får jag vara med, fast det inte var planerat?
Filosofisk tanke: Går det att sälja sitt omdöme ? Permanent alltså... ?Man vet aldrig om det blir en ny senare