• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Dag 11 mot sitt slut snart :)
55A5F3FF-516C-4231-B681-C7DCE67D6EF1.jpeg

Jag tror jag hoppar över det där med att fota bakan på dinkan. Åker lite tåg istället o funderar på hur olika smittskyddsåtgärder hänger samman. Idag har jag jag tillbringat flera timmar på tåg o T-bana in o ut från smittat område. (Stockholm varje vecka) meeen ingen funderar väl dessmer på det. Dock skall vi undvika större folksamlingar o inte åka till tyrolen...Först idag verkar vi också ha börjat tänka på att kanske inte besöka åldringsvården hursomhelst. Trots att det sannolikt är där det är viktigast att hålla undan kontakter. Jaja... Jag somnar om o konstaterar att 11 dagar in så är allt lugnt på klockfronten...
IMG_20200311_165825.jpg

4A5D201F-E75C-49BA-8054-6583CCF39A01.jpeg
Dag 11 flög bara förbi hoppas alla andra dagar som är kvar går lika bra.
I tråden är det fortfarande mycket drag i och många glada och positiva människor , fortsätt i denna anda.
Man är borta några timmar då rasar det in kommentarer och bilder på era underbara klockor.
Vill bara säga att jag är glad att vara med i denna gemenskap.
Ha en underbar kväll alla.

Tillbaka
Topp