Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarGrattis!
Snyggt
Snyggt
edit: ja, en tvagning ser ut att vara på sin plats snart.
Det blir så när man har samma klocka i en månad!
Lite trevligare nu
Men det ser ut stålet (krom ??) har flagnat av bakom tryckknapparna. Någon som vet vad detta beror på ?
Undermålig ytbehandling antagligen.
Lite trevligare nu
Men det ser ut stålet (krom ??) har flagnat av bakom tryckknapparna. Någon som vet vad detta beror på ?
Jag är också rätt trött på den här jäveln, om det är någon tröst?!Jag är så trött på denna klocka, vet hur länge till jag står ut.
Sitter du i morgonrock på jobbet?Börjar bli jäkligt sugen på att beställa något band till denna
Snygg kavaj annars!Sitter du i morgonrock på jobbet?
Joppa sig hemma? KanskeSitter du i morgonrock på jobbet?
Sitta sig lite sinnsoffa o joppa sig lite pc!Joppa sig hemma? Kanske
Sätta sinnpaj på träffas nere på tiptop och rulla runt med vrålstånd i gräsetSitta sig lite sinnsoffa o joppa sig lite pc!
Mycket fin!Lite paketöppning. En liten present till mig själv tills när vi är klara med dom här perversiteterna.
Leifi är bra skitSätta sinnpaj på träffas nere på tiptop och rulla runt med vrålstånd i gräset
Hahahaha!Sätta sinnpaj på träffas nere på tiptop och rulla runt med vrålstånd i gräset
Jag har hört att det är Leifi som är Batman men är inte säker, det kan vara fake news!Leifi är bra skit