Den var för djup och svår för mig tyvärr.Filosofisk tanke: Går det att sälja sitt omdöme ? Permanent alltså... ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var för djup och svår för mig tyvärr.Filosofisk tanke: Går det att sälja sitt omdöme ? Permanent alltså... ?
Jag bottnar inte heller i det än så länge. För jobbig tankeställning på förmiddagen.Den var för djup och svår för mig tyvärr.
Jag har precis ätit en bastant lunch med efterföljande hallon- och lakritschokladboll. Behöver invänta att maten smälts lite och koffein- och värktabletterna börjar verka!Jag bottnar inte heller i det än så länge. För jobbig tankeställning på förmiddagen.
-Det är för komplicerat att förklara
Förstår det med den klockan!Har fortfarande inte abstinens för något annat faktiskt, så detta går galant
ser lite udda ut ja...Kanske inte världens höjdare, lite fundersam på om jag snörat på fel eller om konstruktionen är extremt dassig på detta.
Spinal Tap-referens?This one goes to eleven 11!
Hostiga barn+nya direktiv=VAB
Precis!Spinal Tap-referens?
Tror jag löste de.Kanske inte världens höjdare, lite fundersam på om jag snörat på fel eller om konstruktionen är extremt dassig på detta.
Jag ser likheter.Sen och enkel lunch idag men ack så god!
Har ni nån hashtag på insta? #owgmarch typ?
Var väl inte meningen att man skulle käka upp klockan mitt i månaden?Sen och enkel lunch idag men ack så god!
HAHAHAHAJag ser likheter.
Jag ser likheter.
Hahaha va? Då måste jag misstolkat reglerna?Var väl inte meningen att man skulle käka upp klockan mitt i månaden?
Men herr @Staafen . Är er klocka trasig måntro? Kronografvisaren har ju i 11 dagar visat 95 km.Hmmm! //Sen och enkel lunch idag men ack så god!
Edit. Jag åt inte upp klockan.
Haha ja tyvärr har kronon tagit semster. Den är ju trots allt från 1991 och knappast servad.Men herr @Staafen . Är er klocka trasig måntro? Kronografvisaren har ju i 11 dagar visat 95 km.Hmmm! //
Ingen orsak! Tack själv, jag tycker du gör ett fantastiskt jobb med det här initiativet och ångrar lite att jag inte gick med i år igen. Följer dock tråden slaviskt och hejar på från sidan.Det var här den började. Vår egen hashtag. Jag har precis varit och postat mitt årliga bidrag till #owgmarch
tack @StarMan
Ja just det, dinosaurer titta här;
https://www.instagram.com/explore/tags/owgmarch/
Grattis!Lite paketöppning. En liten present till mig själv tills när vi är klara med dom här perversiteterna.