Jag hänger med än, ivrigt påhejad av självaste Dadda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad innebär det då?Ser på nyheter og Norway lockdown til 30. april.
Alle skoler er i Norge er stengt. Alle på mange jobber er sendt hjem og har hjemmekontor. Må få stoppet den eksponensielle veksten av spredning av Covid-19.Vad innebär det då?
Anden är stark, men köttet är svagt.
Jag är ute
Det här var faktiskt min post #1.000 på KS
Cham på GS lagg? Hyr dig ett par 100ish midja istället skall du se att benen blir piggare!Chamonix levererar!
Benen helt slut men Aqualanden oberörd
Bra jobbat, inte alla som postar en bild på ett par strumpor med bananer på som post nr. 1000.Det här var faktiskt min post #1.000 på KS
Riktig trevlig den där. Var och klämde på den hos SvanteVa fan...är vi framme snart?
Ja jag är sjukt nöjd med den iaf. Är inte tokjobbigt att vara OWG med denRiktig trevlig den där. Var och klämde på den hos Svante
Nanananananananaaaa!
Nanananananananaaaa!
Nanananananananaaaa!
Det är bara Sverige som alltid väntar för länge med alla beslut och sedan säger att man borde gjort annorlunda. Varför lär vi oss aldrig av våra misstag och varför är vi så naiva?
Testade den hos Svante (KM globen) i januari. Gaaalet cool!Now, that’s one sexy GS!