• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

På din sub?
Du kanske skulle gravera in att det inte är en sk "Hulk, utan en grön "smurf"?

Jaja, oavsett så rycker jag sånt kan vara litw kul, om man nu inye vill ha en seriös inskription. Men bra mkt roligare att ha möhlihwtvtill en helt privat logga (familjevapen?), landskaåsvaåen, en stor rolexlogga eller vad som som inte ser ut som precis alla andta baksidor som på tex speedy 005.

Och är det en keeper så är det väl bara att köra?
Jag gillar Kristian Haagens "Not For Sale Pepsi". Hade lätt kunnat sätta en liknande gravyr på en Daytona eller Pepsi. Men nu när han, som är en kändis inom bloggvärlden har gjort det så känns det bara löjligt att ta en liknande grej.
Jag har en annars @Margarinkungen. "Ät inte gul snö!" Ingen aning om varför men det är ett bra budskap.

KS borde (för sin egen skull) förbjuda den här typen av trådar, då mitt intresse för att besöka KS verkar dala i takt med att dagarna går.
Why godammit gick jag med i KPML(r), nej förlåt OWG:banghead::banghead::banghead::banghead:
Mvh
Ola G

Hoppa av då om du inte har det som krävs. ;)
Jag tror dock att du kommer klara det och får ett sundare förhållningssätt till klockor i nån månad framöver. Sen är det business as usual igen. ;)

@banan
You’re on my mind... eller ja, om my feet rättare sagt.
181EF6EF-B593-4860-B861-FB6AFE8EAD8A.jpeg
Gött att du tänker på mig. :p

Jag är också rätt trött på den här jäveln, om det är någon tröst?!
98677173-805D-4F5A-B9C5-880484D4455D.jpeg

ograverad-jäkla-list-HŪLK
Hahaha, verkligen en tröst. Vi kan ju byta klocka om du vill? Men inga pengar mellan för denna Casio är i sådant fint skick att min marknadsbedöming är att de ligger på ungefär samma värde +- åt nåt håll.:rolleyes: Hade din Hulk vart graverad ja då hade givetvis situationen vart annorlunda och du hade behövt lägga till en slant.

Tillbaka
Topp