• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

0713100F-BFEB-4DEE-9DC4-BF9F6CD5D355.jpeg

En bild från framtiden! Eller nja, tog några extra bilder i morse när ljuset tittade fram lite.

Möjligt. Men jag är en sån som inte bryr sig nämnvärt om kläder så egentligen skitsamma för mig.

För dyr för mig dock.
Rätt inställning. Jag försöker matcha och då är det enklare utan färg på tavlan. Hoppas jag tänker om i framtiden.
Rött funkar nog till mer än man tror egentligen. Har börjat intressera mig mer och mer för röda klockor :)
Fin var den så det är dumt att välja bort. Måste vara fler som tänker som jag dock då röda tavlor är väldigt ovanliga.

Idag träffade jag @Denke och spelade in podcast. Jag kan erkänna att det var lite nervöst. Men roligt. Jätteroligt.
2E70D7BD-B6BA-4D22-82E8-37A6B2E68AA0.jpeg

https://eqotime.com/urbildningsradion/

Coolt! Ska bli sköj att lyssna på! :)

Kul! En grym pod blev just ännu bättre.

Grymt roligt! Önskemålet gick igenom alltså. :woot: När släpps avsnittet?

Topp! Ser vi fram emot att få lyssna på.

Vad roligt! Hur långt fram läggs det ut tro?

Om någon dag tror jag.

Kul ser fram mot att lyssna.

Det klipps ikväll/imorgon så om vi har flyt så blir det släpp imorgon! Riktigt trevlig inspelning blev det också. :)

Tillbaka
Topp