Håller med, ser ok ut med kanterna på bandet, bryter liksom av. Helt okYes yes yes! Första gången jag ser Hulken på band och jag gillar det! Ser sådär härligt skevt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, ser ok ut med kanterna på bandet, bryter liksom av. Helt okYes yes yes! Första gången jag ser Hulken på band och jag gillar det! Ser sådär härligt skevt ut.
Härligt! Det är till klockbandslotteriet gissar jag. Vill du välja nummer själv eller ska jag plocka ihop 5 nummer åt dig?Skulle jag ”vinna” sälj och skänk pengarna
Välj duHärligt! Det är till klockbandslotteriet gissar jag. Vill du välja nummer själv eller ska jag plocka ihop 5 nummer åt dig?
OK, säg till om jag missförstått;Välj du
OK, säg till om jag missförstått;
Lotteriet om klockbanden är endast för de som är med i #owgmarch, dvs bär en och samma klocka hela mars. Jag hittade inte ditt namn i listan och
gissar att du inte var med från början (1:a mars).
Men eftersom du har skänkt pengar till BCF så tycker jag ändå att du ska vara med i lotteriet. Jag skrev upp dig på listan, strök från owg-utmaningen men gav dig följande lottnumer (#40, #50, #60, #70, #80)
Men om du har kört hela mars med oss så är du ju med. Jag avstryker dig eller heter det ostryker? Kul!tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf
Mycket bra!tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf
OK, säg till om jag missförstått;
Lotteriet om klockbanden är endast för de som är med i #owgmarch, dvs bär en och samma klocka hela mars. Jag hittade inte ditt namn i listan och gissar att du inte var med från början (1:a mars).
Men eftersom du har skänkt pengar till BCF så tycker jag ändå att du ska vara med i lotteriet. Jag skrev upp dig på listan, strök från owg-utmaningen men gav dig följande lottnumer (#40, #50, #60, #70, #80)
tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf
tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf
Men om du har kört hela mars med oss så är du ju med. Jag avstryker dig eller heter det ostryker? Kul!
Minst lika viktigt är att någon får en batman-lavett! @Berns har varit snål med såna idag. Här ett ypperligt tillfälle!
Det är inte så många som känner till detta men @Berns fick sitt smeknamn Bingo-Berns när han tog över efter Leif Loket Olsson. Nu vet ni iaf!Bingo-Berns rapporterar läget i Klockbandstävlingen. Alla gula brickor är sålda och de vita finns kvar.
Lavetten hänger i luften!Hej jag är kvar, men orkar inte fota en enda jäkla bild till på Monacon.
Skulle ljuga om jag sa ”just idag är jag stark” börjar bli ordentligt tradigt. GE MIG EN KLOCKA PÅ LÄNK! Vill känna stål eller guld omsluta handleden igen...Lavetten hänger i luften!
Äntligen! Nu är avsnittet av Urbildningsradion där jag surrar med @Berns uppe! In och lyssna nu!
https://eqotime.com/entusiastprofil-berns-samlande-norderier-konceptet-owgmarch/
Wohooooooo!Äntligen! Nu är avsnittet av Urbildningsradion där jag surrar med @Berns uppe! In och lyssna nu!
https://eqotime.com/entusiastprofil-berns-samlande-norderier-konceptet-owgmarch/
Jag har en TAG Heuer Monaco på länk. Den gör en inte gladare. In och lyssna på Denkes podd så förstår du.Skulle ljuga om jag sa ”just idag är jag stark” börjar bli ordentligt tradigt. GE MIG EN KLOCKA PÅ LÄNK! Vill känna stål eller guld omsluta handleden igen...
Att höra @Denke s ljuva stämma brukar ju få mig på bättre humör spännande att se vad du har att säga ocksåJag har en TAG Heuer Monaco på länk. Den gör en inte gladare. In och lyssna på Denkes podd så förstår du.
Grymt har väntat hela dagen.Äntligen! Nu är avsnittet av Urbildningsradion där jag surrar med @Berns uppe! In och lyssna nu!
Som vi har väntat!Äntligen! Nu är avsnittet av Urbildningsradion där jag surrar med @Berns uppe! In och lyssna nu!
Nu föll alla bitarna på plats kring varför du är ute efter mig härlig historia, nu tror jag inte Monacon säljs den 1e men jag lovar att hojta direkt till dig om det ändras, så smyger vi in den i lådan utan fruns vetskapJag har en TAG Heuer Monaco på länk. Den gör en inte gladare. In och lyssna på Denkes podd så förstår du.
Jag känner just nu som du.. Jag orkar bara inte fota datejusten..Hej jag är kvar, men orkar inte fota en enda jäkla bild till på Monacon.
Samma här!Jag känner just nu som du.. Jag orkar bara inte fota datejusten..