• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

image.jpg
Läggdags för barnen

OK, säg till om jag missförstått;
Lotteriet om klockbanden är endast för de som är med i #owgmarch, dvs bär en och samma klocka hela mars. Jag hittade inte ditt namn i listan och gissar att du inte var med från början (1:a mars).
Men eftersom du har skänkt pengar till BCF så tycker jag ändå att du ska vara med i lotteriet. Jag skrev upp dig på listan, strök från owg-utmaningen men gav dig följande lottnumer (#40, #50, #60, #70, #80)

Lotteriet om klockbanden är endast för de som är med i #owgmarch, dvs bär en och samma klocka hela mars. Jag hittade inte ditt namn i listan och
gissar att du inte var med från början (1:a mars).

Men eftersom du har skänkt pengar till BCF så tycker jag ändå att du ska vara med i lotteriet. Jag skrev upp dig på listan, strök från owg-utmaningen men gav dig följande lottnumer (#40, #50, #60, #70, #80)

tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf

Lotteriet om klockbanden är endast för de som är med i #owgmarch, dvs bär en och samma klocka hela mars. Jag hittade inte ditt namn i listan och gissar att du inte var med från början (1:a mars).

tror jag la ut bild men anmälde inte, d viktiga här är att vi får in så mkt pengar som möjligt till bcf

Minst lika viktigt är att någon får en batman-lavett! @Berns har varit snål med såna idag. Här ett ypperligt tillfälle!

Tillbaka
Topp