Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar av den en stund. Första gången sedan det här eländet startade. Får man batman-smisk av
Det är tillåtet, det är ju sånt som de vanliga människorna gör. Alltså de som är owg på riktigt utan att veta, förstå eller ens funderar på vad owg står för. De där människorna som vi låtsas vara i 31 dagar innan vi drar oss tillbaka till tryggheten i klocklådan.
Ja usch, oerhört obehagligt men jag har hört att det inte smittar så jag känner mig lugn.Låter som en obehaglig kategori folk. Interaktion med dessa måste undvikas!
Låter som en obehaglig kategori folk. Interaktion med dessa måste undvikas!
På med länken igen, inte långt kvar!När jag väl bytte från länk till band gick det utför Betat av 4 nato och 3 läder på knappt två dygn
Det får bli Filmtema idag!
Storebror ser dig
Cant hardly wait till dagen ni är 69 kämpar kvar!
lider med dig? Eller?Söndag är fortfarande dåligt väderdagen på västkusten
Haha, stabil frukostBlev lite rester till frukost.
Ny dag med nya äventyr.
En dag närmare döden.
Jäss!Idag är det röd dag.
Lämnar ungarna kvar godis från lördan får man ta sitt ansvar som förälder och se till att det inte finns godis hemma resten av veckan. Stärkte upp med en kaffe och ett glas vatten också. Dock håller sockerkicken på att gå ur nu, så jag somnar nog om runt 11...Haha, stabil frukost
Hahaha, samma här!Cant hardly wait till dagen ni är 69 kämpar kvar!
Den minns man!Cant hardly wait till dagen ni är 69 kämpar kvar!
Doesn’t give a fuck anymore!! Skönt att bara mosa på som man vill. Idag blir det beatern med gott samvete Renovering i byggkaoset på agendanI’m out
Är man gudfar så är man...
Ska på dop idag och har fått det ärofyllda uppdraget att bli gudfar. Såg för tääääskigt ut med en stor dykare som inte gick in under manschetten.
”A little taste won’t hurt. You know you want to!”Vore enklare att komma fram till om den skall säljas om jag kunde bära den
lider med dig? Eller?