Dagens; samma som i 15 dagar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man slickar på ryggen på de där grodorna så ger det ett ruggigt rus! Eller så var det de grodorna man ska doppa sina blåsrörspilar i så offret blir förlamat. Eller så var de de där grodorna...
Väntar på kvällens spis Local time 1754. Tydligen har denna gamla underättelsetjänsten verksamhet här fortfarande!
Vår uteplatsvakt i hög person har gått på kvällspassen.
Det finns bara ett sätt att ta reda på det. Slicka den på ryggen!Om man slickar på ryggen på de där grodorna så ger det ett ruggigt rus! Eller så var det de grodorna man ska doppa sina blåsrörspilar i så offret blir förlamat. Eller så var de de där grodorna...
ähhh jag håller mig till klockor istället.
Haha! Tror aldrig du vågar?Det finns bara ett sätt att ta reda på det. Slicka den på ryggen!
Pussa den så kanske de blir en stilig prins.
Väntar på kvällens spis Local time 1754. Tydligen har denna gamla underättelsetjänsten verksamhet här fortfarande!
Vår uteplatsvakt i hög person har gått på kvällspassen.
Det är LESA som har en groda som husdjur, jag är hemma i kalla Sverige.Haha! Tror aldrig du vågar?
Haha, jag vet. Skulle citerat er bådaDet är @LESA som har en groda som husdjur, jag är hemma i kalla Sverige.
Om man slickar på ryggen på de där grodorna så ger det ett ruggigt rus! Eller så var det de grodorna man ska doppa sina blåsrörspilar i så offret blir förlamat. Eller så var de de där grodorna...
ähhh jag håller mig till klockor istället.
Det finns bara ett sätt att ta reda på det. Slicka den på ryggen!
Haha! Tror aldrig du vågar?
Pussa den så kanske de blir en stilig prins.
Det är @LESA som har en groda som husdjur, jag är hemma i kalla Sverige.
@LESA efter att ha slickat på grodan! "Kära KS"okej, you had me at ’slicka på en groda’. Skiter i vem det var som hade en groda. Det viktiga är att NÅGON slickar på den och rapporterar i tråden!
Kul? Eller tragiskt?Dag 15! Kul att så många hänger i fortfarande
Haha ja det är ju frågan... Kombination av båda, tillsammans med bitvis outhärdligt!Kul? Eller tragiskt?
Alltså, den är riktigt cool den...Dag 15, funkar galant! Mer fokus på viruset än klocka.
Tror detta skulle vara resultatet.okej, you had me at ’slicka på en groda’. Skiter i vem det var som hade en groda. Det viktiga är att NÅGON slickar på den och rapporterar i tråden!
Alltså, den är riktigt cool den...
Blev riktigt snyggt!Drog på ett MN band först men det är fasen inte riktigt bekvämt. Bytte till Falklandbandet som är kanon!
Yes yes yes! Första gången jag ser Hulken på band och jag gillar det! Ser sådär härligt skevt ut.Kompromissar lite och kör JLC bandet från Casa Fagliano på Hûlken