Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jamendåså jag lägger till dig i listan på första posten i tråden.Har förvisso inte gått med i denna utmaningen från start, men skrollade förbi denna tråd, kollade i kalendern och insåg att, jo visst fan har den här pjäsen suttit på handleden varje dag sedan anskaffning för 1 månad och 3 dagar sedan!
Och du har inte ens testat någon annan klocka under den tiden? Isf får vi ju se en lavett innan du ens börjat.Har förvisso inte gått med i denna utmaningen från start, men skrollade förbi denna tråd, kollade i kalendern och insåg att, jo visst fan har den här pjäsen suttit på handleden varje dag sedan anskaffning för 1 månad och 3 dagar sedan!
Inte roligt längre! Hjäääääääälp....
Faktiskt inte ens rört en annan klocka under perioden!Och du har inte ens testat någon annan klocka under den tiden? Isf får vi ju se en lavett innan du ens börjat.
Yeeeees!! Den ska jag spara som en favoritgodis och njuta av vid ett speciellt tillfälle.Äntligen! Nu är avsnittet av Urbildningsradion där jag surrar med @Berns uppe! In och lyssna nu!
https://eqotime.com/entusiastprofil-berns-samlande-norderier-konceptet-owgmarch/
Paus som i ”jag-ger-upp-ge-mig-en-örfil-Batman” eller bara vilar handleden lite?Vi tar en paus från varandra...
Örfil örfil örfil!Paus som i ”jag-ger-upp-ge-mig-en-örfil-Batman” eller bara vilar handleden lite?
I princip samma klocka "Tveksamma val" var det jaJobbigt när man plockar ut Polaren för att titta lite men inte får ta på!
Som i vilar handleden! Försöker stärka psyket med lite maltdryck och avhållsamhet från min dinkaPaus som i ”jag-ger-upp-ge-mig-en-örfil-Batman” eller bara vilar handleden lite?
Jag tänkte ju ta min svarta först men kände att jag ville ha en tuffare utmaning! Haha!I princip samma klocka "Tveksamma val" var det ja
Jag hade dött med den klockan på armen i en hel månad. Helt galet!Jag tänkte ju ta min svarta först men kände att jag ville ha en tuffare utmaning! Haha!
Hahaha, du hade klarat det!Jag hade dött med den klockan på armen i en hel månad. Helt galet!
Fina. Funderar på vilka 22mm klockor jag har. Tror bara Turtle Padi.Titta vad som kom med posten idag!
Banden som ska lottas ut den här veckan.
Inte många lotter kvar nu. Kom och köp.
Titta vad som kom med posten idag!
Banden som ska lottas ut den här veckan.
Inte många lotter kvar nu. Kom och köp.
OM vinnaren skulle önska ett band i en annan storlek än 22mm (eller i ett annat material) så går det självklart att ordna.Fina. Funderar på vilka 22mm klockor jag har. Tror bara Turtle Padi.
Hur ser bingobrickan ut? Hur många lotter kvar?
/B
Kämpa!!Inte roligt längre! Hjäääääääälp....
Fast den är rätt jävla ball den där B&R.Inte roligt längre! Hjäääääääälp....