Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina. Funderar på vilka 22mm klockor jag har. Tror bara Turtle Padi.
Hur ser bingobrickan ut? Hur många lotter kvar?
/B
OM vinnaren skulle önska ett band i en annan storlek än 22mm (eller i ett annat material) så går det självklart att ordna.
Folk verkar ha gett upp att ge uppDåligt med batslapar nu för tiden @Berns
Kan va så, överste skvallrare @Staafen har inga nya rapporter om regelbrott?Folk verkar ha gett upp att ge upp
Haha nej jag har ju inte det tyvärr!Kan va så, överste skvallrare @Staafen har inga nya rapporter om regelbrott?
Episkt med plasticitet+dressed for succesDag 16: Plast passar till allt!
Stort tack! Man gör så gott man kan.Episkt med plasticitet+dressed for succes
Mycket uppklädning för någon som är pappaledig.Dag 16: Plast passar till allt!
Ibland måste man!Mycket uppklädning för någon som är pappaledig.
Galet schyst av dig att bidra med detta. All heder! Om jag vinner får du snickra lite.OM vinnaren skulle önska ett band i en annan storlek än 22mm (eller i ett annat material) så går det självklart att ordna.
och @MasterChief också.För se till att BCF får "tillräckligt" ställer jag upp som garant för att alla lotter säljs.
Kom igen nu och se till att det inte blir några lotter över till mig. Ser att @hammermountain redan börjat...
/B
Flaggan högt! Det är bra.Ibland måste man!
Hur går det? Tyckte jag såg en Omega i annan tråd?Jag går in stenhårt med Tudor Pelagos LHD! Count me in
Fantastiskt generöst! Jag måste ärligt säga att sånt här gör mig genuint glad. Verkligen!För se till att BCF får "tillräckligt" ställer jag upp som garant för att alla lotter säljs.
Kom igen nu och se till att det inte blir några lotter över till mig. Ser att @hammermountain redan börjat...
/B
Jag går in stenhårt med Tudor Pelagos LHD! Count me in
43.5mm kompis...
Gladeligen!Galet schyst av dig att bidra med detta. All heder! Om jag vinner får du snickra lite.
Fantastiskt. Helt fantastiskt. Vilken generositet i dessa tider av börsras och Coronavirus.Fantastiskt generöst! Jag måste ärligt säga att sånt här gör mig genuint glad. Verkligen!
@SpaceAce - B Wooster garanterade att vi sålde alla lotter och såg även till att vi lyckades samla ihop en bra bit över vad vi hade hoppats på.
Hmm... Nanananananananana
@rm83 kanske glömde vilken klocka han anmält sig med?
Missade ditt inlägg o att citera dig, men se ovanHur går det? Tyckte jag såg en Omega i annan tråd?