• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Om jag har räknat rätt är det bara 28 lotter kvar
Bingobricka4.JPG

Fina. Funderar på vilka 22mm klockor jag har. Tror bara Turtle Padi.
Hur ser bingobrickan ut? Hur många lotter kvar?

/B

OM vinnaren skulle önska ett band i en annan storlek än 22mm (eller i ett annat material) så går det självklart att ordna.

För se till att BCF får "tillräckligt" ställer jag upp som garant för att alla lotter säljs.
0A45E1D7-E65F-4A3D-B521-6A228ACF51EC.png

Kom igen nu och se till att det inte blir några lotter över till mig. Ser att @hammermountain redan börjat...

/B
Fantastiskt generöst! Jag måste ärligt säga att sånt här gör mig genuint glad. Verkligen!
@SpaceAce - B Wooster garanterade att vi sålde alla lotter och såg även till att vi lyckades samla ihop en bra bit över vad vi hade hoppats på.

Galet schyst av dig att bidra med detta. All heder! Om jag vinner får du snickra lite. :)
Gladeligen!
Fantastiskt generöst! Jag måste ärligt säga att sånt här gör mig genuint glad. Verkligen!
@SpaceAce - B Wooster garanterade att vi sålde alla lotter och såg även till att vi lyckades samla ihop en bra bit över vad vi hade hoppats på.
Fantastiskt. Helt fantastiskt. Vilken generositet i dessa tider av börsras och Coronavirus. :eek:
Stort tack till alla som som köpt lotter och stort tack till @Berns som administrerar alltihop.
Tillsammans är vi starka. #bcf #fuckcancer

Hmm... Nanananananananana

@rm83 kanske glömde vilken klocka han anmält sig med?
Screenshot_20200316-213539_Chrome-01.jpeg

Haha, här får man ju skämmas lite. Uppmärksamt, men inte så fint kap som det kanske kunde varit. Seamastern var nämligen bara på armen för foto där vid bordet, och inte på något vis klockan för dagen. Har ingen aning hur det står sig mot trådens regler, men den satt nog kortare än en genomsnittlig provning hos din närmsta urmakare iaf :) Tudorn gör utmärkt tjänst såhär halvvägs in i månaden, så anledningar till skadeglatt jubel saknas... ;)

Tillbaka
Topp