Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja så fattade jag också grattis @Pave
Dåligt drag här ikväll Sitter alla och dricker vin och eter reker?Ja så fattade jag också grattis @Pave
Ja så fattade jag också grattis @Pave
Eller ännu bättre auktionera de ett och ett?Jag fattar ingenting. Tittade inte på dragningen då alla tre kidsen bestämde sig för att inte gå och lägga sig snällt. Dessutom vinner jag ju aldrig något på spel. Fantastiskt kul. Hur vill tråden göra, tänkte att någon annan har mer nytta av banden än jag. Kanske det högstbjudande beloppet till BCF får ta hand om de fina banden?
Eller ännu bättre auktionera de ett och ett?
Du menar avloppet?21/3. Vi närmar oss upploppet..
Verkar såFler som har olydiga barn
Det är väl en ännu bättre idé, då får fler chansen på banden. Kan @Berns kanske styra upp detta?
Haha ja försökte länka in en gif genom bild men det ville inte fungeraNu kom Mr Bean upp i alla fall
Nu ger jag upp!!
Livet är för kort helt enkelt... eller så får jag skylla på alkoholen...
Bara att ladda högern @BernsInga fler örfilar ikväll?
Alla prioriterar ju olika såklart men går frugan före OWG-tråden?Oj oj, har varit ute och firat min fru några timmar. Har visst massor att jobba av här ikväll ser jag.
HahaAlla prioriterar ju olika såklart men går frugan före OWG-tråden?
Grattis @Pave! Ska det hållas någon form av försäljning av banden så vill jag vara med. Keep me postedJag fattar ingenting. Tittade inte på dragningen då alla tre kidsen bestämde sig för att inte gå och lägga sig snällt. Dessutom vinner jag ju aldrig något på spel. Fantastiskt kul. Hur vill tråden göra, tänkte att någon annan har mer nytta av banden än jag. Kanske det högstbjudande beloppet till BCF får ta hand om de fina banden?