• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Börjar gå slut på kreativa idéer hur klockan ska fotas men med är vi...
81CDB190-2516-4C3B-834C-FE66B62CD445.jpeg

Om jag fattade det rätt så vann @Pave banden då :) Eller? @Berns

Ja så fattade jag också grattis @Pave

Jag fattar ingenting:D. Tittade inte på dragningen då alla tre kidsen bestämde sig för att inte gå och lägga sig snällt. Dessutom vinner jag ju aldrig något på spel. Fantastiskt kul. Hur vill tråden göra, tänkte att någon annan har mer nytta av banden än jag. Kanske det högstbjudande beloppet till BCF får ta hand om de fina banden?

Jag fattar ingenting:D. Tittade inte på dragningen då alla tre kidsen bestämde sig för att inte gå och lägga sig snällt. Dessutom vinner jag ju aldrig något på spel. Fantastiskt kul. Hur vill tråden göra, tänkte att någon annan har mer nytta av banden än jag. Kanske det högstbjudande beloppet till BCF får ta hand om de fina banden?
Eller ännu bättre auktionera de ett och ett? :)
Edit: ja du fattar nog vad jag menar :bag::D

Det är väl en ännu bättre idé, då får fler chansen på banden. Kan @Berns kanske styra upp detta?

Eller så kör vi ett och ett som du säger fast utlottning bland de som skänkt valfritt belopp till bcf? Då har alla chansen oavsett storleken på beloppet till bcf, känns som en mer solidarisk lösning.

:hublot:
Grattis @Pave! Ska det hållas någon form av försäljning av banden så vill jag vara med. Keep me posted :)

Tillbaka
Topp