hammermountain
Silver
Dag 21!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, stealth celebrationVi firar att det endast är 10 dagar kvar nu!
De andra vet bara inte om det.
![]()
Den var riktigt bra. Feel goodSåg den för ett tag sedan, gillade den skarpt!
Renskinn= För mig baraSitter i lä i solen på ett renskinn.
![]()
Är den på handleden nu eller är det en annan klocka som egentligen sitter på eller satt på tidigare? Blir lite förvirrad!
Riktigt roligt att du också kör Swatch!
HahahaRiktigt roligt att du också kör Swatch!
Ja! Då fyller HŪLKEN 1 år, det ska firas med att använda honom!!Det aka bli ruggigt skönt 1/4!![]()
Oh yeah!Haha, stealth celebration
Ja nu börjar det bli lite segt faktiskt!Kämpigt värre.
![]()
Vafallas, redan 1:a aprilskämt på G?Det ska bli ruggigt skönt 1/4!![]()
Det får vi se, kanske blir ett skämt detta!Vafallas, redan 1:a aprilskämt på G?
Vad är det jag hör? Är det dags för läderlappen?Är den på handleden nu eller är det en annan klocka som egentligen sitter på eller satt på tidigare? Blir lite förvirrad!![]()
Fin klockaKämpigt värre.
![]()
Kan mycket väl vara så, har vi @Berns beredd?Vad är det jag hör? Är det dags för läderlappen?
Vad ska du posta för annons när du når upp i rätt antal inlägg?Fin klocka![]()
Skönt...men jag och @Staafen -gubben kan ha fått upp ett spår och fått lite ytterligare blodvittring...
Blanda inte in mig detta att jag har hört i matkön av KB/PB eleven att det redan är 1:a april......Det får vi se, kanske blir ett skämt detta!![]()
Tänker fråga dig hur man går på vatten, har hört att du endast svarar medlemmar med 50 inläggVad ska du posta för annons när du når upp i rätt antal inlägg?![]()
Hahaha, jag svarar alla men har tyvärr inte svar på din fråga.Tänker fråga dig hur man går på vatten, har hört att du endast svarar medlemmar med 50 inlägg