• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Nu får det vara nog!
1BEB0732-57D2-4D0B-98D1-EF346AC8A788.jpeg

Finns en anledning till att jag har x antal dinkor i lådan! Man behöver byta efter humör o väderlek - Det är en mänsklig rättighet...
Nu har jag satt ner foten... nu är det nog...
:bellross: får en eloge (eventuellt Nobelpris) som skapat en klocka som klarat sig 20 dagar på min arm, men nu jäklar ska det bytas...

Nu får det vara nog!

Finns en anledning till att jag har x antal dinkor i lådan! Man behöver byta efter humör o väderlek - Det är en mänsklig rättighet...
:bellross: får en eloge (eventuellt Nobelpris) som skapat en klocka som klarat sig 20 dagar på min arm, men nu jäklar ska det bytas...
YAAAAAAAZ! :D

Nu får det vara nog!

DFBB4E3D-E4E2-45FD-83CC-D5861F7F6DC9.jpeg

Grattis! Väl kämpat! Jag byter nog också snart, mycket som drar i klocklådan

Nu får det vara nog!

2EC22F5A-5E40-4537-A324-865EB31DDEED.jpeg

Ska ärligt säga att om jag haft mer pengar så hade jag köpt minst 2 klockor som varit/är till försäljning här på ks. Och då hade jag INTE klarat detta :D så cred till er som handlar under tiden och ändå klarar er :)
Det funkar att handla men är grymt jobbigt när klockorna kommer hem.
Har två som jag köpt men ej provat, fick stoppa undan dom på en gång.

Tillbaka
Topp