Promenad " yttervarv" på Djurgården och Nackamasten i bakgrunden.//
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Promenad " yttervarv" på Djurgården och Nackamasten i bakgrunden.//
Camosnöret var kul! CNS?
Fick hem lite nya band inför sista veckans kamp
Det stämmer! Ikväll är den stora dragningen av Halfhuntern.Här kan ni se Lottodragningen senare ikväll https://svspeltur.solidtango.com/categories/lottodragningen
Posta inte några grattis xxx du vann klockan utan låt alla titta så förstörs inte spänningen. @Berns kan säkert styra upp det hela.
Camosnöret var kul! CNS?
Vad tycker du om det?
Å nej vad trist... verkligenTycker att det var fint, köpte det till min Arnie
Nu vet jag inte hur jag lyckades med det men efter bandbytet vägrar Vostoken hoppa igång igen. Jag får tyvärr kasta in handduken, @Berns gör redo rättvisans lavett
Där sa du något! Grått känns spontant precis lagom kul och avslappnat får bli belöningen när vi väl klarat oss igenom det här kraftprovetGrått eller svart mocka kanske?
Tycker att det var fint, köpte det till min Arnie
Nu vet jag inte hur jag lyckades med det men efter bandbytet vägrar Vostoken hoppa igång igen. Jag får tyvärr kasta in handduken, @Berns gör redo rättvisans lavett
Ska se om jag hittar någon gammal bild på min Speedy med grått mocka.Där sa du något! Grått känns spontant precis lagom kul och avslappnat får bli belöningen när vi väl klarat oss igenom det här kraftprovet
Slog du tillräckligt hårt på den, innan du gav upp ?Tycker att det var fint, köpte det till min Arnie
Här är straffet, utöver lavetten då.Tycker att det var fint, köpte det till min Arnie
Å nej vad trist... verkligen
Nä faktiskt, du har kämpat på jäkligt bra, trist att falla på upploppet
Slog du tillräckligt hårt på den, innan du gav upp ?
Här är straffet, utöver lavetten då.
Klassisk duo! riktigt fina. Men du är medveten om att det är som att ställa in en prinsesstårta hos Viktväktarna.Ska se om jag hittar någon gammal bild på min Speedy med grått mocka.
Edit. Hittade bara denna, har tyvärr inte kvar någon av klockorna.
@Lord_tito88 Om de slutar gå kan man ibland få igång dem genom att litet lätt slå klockan med mot handen med glaset mot handflatan. Brukar iofs mest vara om den inte är ordentligt uppdragen men det torde ju din vara...
Ja ja, det var ju synd. Bättre lycka nästa år! Ta ingen ryss då, ha ha!Sekundvisaren hoppar några sekunder när jag smiskar den men stannar så fort jag slutar
Epic slap!
Ja ja, det var ju synd. Bättre lycka nästa år! Ta ingen ryss då, ha ha!
Det går säkert att belägga motsatsen också. Iaf om deltagarna har min handstil. Jag man inte längre läsa vad jag själv har skrivit så i mitt fall KAN det inte stämma . Dock stämmer det att vi nu har mindre än en vecka kvar till klockbyte! Från dennaNja, det är såklart så att det är ingen magisk kur som skapar perfekt koncentration och karaktär. Ett känt lab experiment testade just detta genom att ge en del av deltagarna datorer, och en del anteckningsblock där de efteråt fick göra samma prov. Experimentet kunde visa kausalt samband mellan provresultaten och att föra anteckningar för hand kontra dator, där de som gjorde det med anteckningsblock hade i genomsnitt förväntade högre resultat
Mäh, nu vill jag ju ha en sån där också!För att tipsa alla om off-topic saken som kommit i tråden... Om man söker en fin penna, som alltid fungerar,
Ballograf epoca... en svensk klassiker från göteborg. Finns inget bättre. Eller jo. Men nej. 15-40kr beroende på vart man köper och hur många... mässingspendel som skriker kvalite. Har jag även nämnt att den är ifrån sverige och har jag nämnt att den har arkivbläck?
De är gryma i standard utförande men jaa ännu bättre med märkning själv skulle man vilja plocka hem en sån härMäh, nu vill jag ju ha en sån där också!
”Tillhör statsverket”
Hehe, tokcoolDe är gryma i standard utförande men jaa ännu bättre med märkning själv skulle man vilja plocka hem en sån här
Yeah right. Vi VET vad det är man sitter och klottrar. Det är INTE ’gubbar och träd’.