• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

5EFDDA01-7E97-4933-8E5E-78880EB0BDA6.jpeg
God morgon denna löningsdag hoppas alla mår bra.
Nu är det mindre än en vecka kvar, så det är bara att köra på.

För att hålla oss någorlunda on-topic, expyn klarar OWG utmaningen galant! Bara några dagar kvar.
Nu kan jag uppenbarligen inte så mycket om pennor men gillar båda :D
97DA51FA-0050-46EB-AF6C-CE130EDB4546.jpeg
Ööh förlåt!

- Grattis!!! Bra val! Funkar den blåa?
752867FD-F047-4FA0-B95B-E14AB0102BBB.jpeg
här i Castellet är det kaffe i morgonrocken just nu, ska skriva några sidor idag, men har inte kommit i rätt mode ännu, vill även passa på att påminna om att köpa pennor, dom tillverkas ju inte i svedala och riskerar ta slut!! Så bunkra pennor vänner....

Har aldrig förstått fascinationen för pennor, kanske har att göra med att jag är vänsterhänt och det bara blir kladdigt när jag skriver :oops:
Vem använder penna öht? På notisar kanske men även dom funkar ju bra i datorn. Numera är det ju helt accepterat med dator/platta i möten o vem vill skriva allt två gånger? Även om pennan är fin. Helt meningslös accessoar i min värld....Tur att vi är olika! :D

Vem använder penna öht? På notisar kanske men även dom funkar ju bra i datorn. Numera är det ju helt accepterat med dator/platta i möten o vem vill skriva allt två gånger? Även om pennan är fin. Helt meningslös accessoar i min värld....Tur att vi är olika! :D

Beror lite på vad för möte det gäller. Om jag ska lyssna och ta in information så brukar jag ta med mig papper och penna och skriva ner saker. Märkt att jag lättare fokuserar om jag inte har datorn med mig :)

Beror lite på vad för möte det gäller. Om jag ska lyssna och ta in information så brukar jag ta med mig papper och penna och skriva ner saker. Märkt att jag lättare fokuserar om jag inte har datorn med mig :)
Vetenskapligt bevisat till och med, att man lär sig bättre genom att skriva ner förhand. Och att dator/padda/mobil stör behöver man väl ingen vetenskaplig undersökning för att förstå egentligen, men de finns och de bekräftar det.

Som studerande så är det i princip dagligen... men absolut kan du tycka att det är en accessoar ;)

Tillbaka
Topp