S
Staafen
Guest
25
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där beror nog mer på hur man använder grejerna. Sitter man med block o penna o ritar gubbar o träd under mötet är det ju lika störande som att folk mailar under mötet. Handlar bara om disciplin o vana att jobba modernt. Numera finns nästan alltid någon med på Teams el dyl på väggskärm o då är ju frågan om dator eller penna lite obsolet.Vetenskapligt bevisat till och med, att man lär sig bättre genom att skriva ner förhand. Och att dator/padda/mobil stör behöver man väl ingen vetenskaplig undersökning för att förstå egentligen, men de finns och de bekräftar det.
Jotack den funkar! Än så länge...? Man blir lite nervösÖöh förlåt!
- Grattis!!! Bra val! Funkar den blåa?
här i Castellet är det kaffe i morgonrocken just nu, ska skriva några sidor idag, men har inte kommit i rätt mode ännu, vill även passa på att påminna om att köpa pennor, dom tillverkas ju inte i svedala och riskerar ta slut!! Så bunkra pennor vänner....
Hade på något sätt fått för mig att Mars var över efter Söndag, Onsdag lätt långt bort.Vi tuggar på. Men nu när det sociala livet utanför data/mobilskärm är lågt pga rådande omständigheter vore det iaf en tröst att få rotera klockor. Längtar till onsdag.
... med block o penna o ritar gubbar o träd under mötet...
Nja, det är såklart så att det är ingen magisk kur som skapar perfekt koncentration och karaktär. Ett känt lab experiment testade just detta genom att ge en del av deltagarna datorer, och en del anteckningsblock där de efteråt fick göra samma prov. Experimentet kunde visa kausalt samband mellan provresultaten och att föra anteckningar för hand kontra dator, där de som gjorde det med anteckningsblock hade i genomsnitt förväntade högre resultatDet där beror nog mer på hur man använder grejerna. Sitter man med block o penna o ritar gubbar o träd under mötet är det ju lika störande som att folk mailar under mötet. Handlar bara om disciplin o vana att jobba modernt. Numera finns nästan alltid någon med på Teams el dyl på väggskärm o då är ju frågan om dator eller penna lite obsolet.
Det där beror nog mer på hur man använder grejerna. Sitter man med block o penna o ritar gubbar o träd under mötet är det ju lika störande som att folk mailar under mötet. Handlar bara om disciplin o vana att jobba modernt. Numera finns nästan alltid någon med på Teams el dyl på väggskärm o då är ju frågan om dator eller penna lite obsolet.
Yeah right. Vi VET vad det är man sitter och klottrar. Det är INTE ’gubbar och träd’.
Nej så är det ju utan tvekan!Yeah right. Vi VET vad det är man sitter och klottrar. Det är INTE ’gubbar och träd’.
Jag har 2 stycken du kunde fått billigt annarsBra surr om pennor på senaste, bara för det kände jag mig tvungen att beställa en ”riktig” penna.
Elr ja, en Space Pen Bullet är kanske hårfint men kul att ha i fickan istf diverse reklampennor som säger upp sig i tid och framförallt otid!
Hittade en kul jubileumsmodell i UK
Äsch, jäkla oflyt!Jag har 2 stycken du kunde fått billigt annars
En svart och en i gillt, ah nästa gång kompisÄsch, jäkla oflyt!
Likadana?
Fasen också, skulle kanske ha slängt ut en blänkare först... ajaEn svart och en i gillt, ah nästa gång kompis
Är du sugen på att släppa en kan jag vara intresseradEn svart och en i gillt, ah nästa gång kompis
SåldÄr du sugen på att släppa en kan jag vara intresserad
Grått eller svart mocka kanske?Hemma jobb, medan bakhuvudet tänker ”äsch f*n snart beställer jag ett nytt band till den här snubben..”
Jaså är det dags ikväll?? Hade fått för mig att det var lördagens dragning som gällde?! Vilken spännande onsdag det här utvecklades tillHär kan ni se Lottodragningen senare ikväll https://svspeltur.solidtango.com/categories/lottodragningen
Posta inte några grattis xxx du vann klockan utan låt alla titta så förstörs inte spänningen. @Berns kan säkert styra upp det hela.
Jag kollade första inlägget på första sidan i tråden.Jaså är det dags ikväll?? Hade fått för mig att det var lördagens dragning som gällde?! Vilken spännande onsdag det här utvecklades till
Tyckte också om pratat om att de pratade om pennor, och har i flera år tänkt tanken på att köpa mig en, men alltid samma slutsats.Bra surr om pennor på senaste, bara för det kände jag mig tvungen att beställa en ”riktig” penna.
Elr ja, en Space Pen Bullet är kanske hårfint men kul att ha i fickan istf diverse reklampennor som säger upp sig i tid och framförallt otid!
Hittade en kul jubileumsmodell i UK