Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får ta sitt straff på allvarÄlskar din Avatar!
Sån lyx vågar man knappast skylta medSaknas bara en skithuspappersrulle på bilden
Haha, tack. Vilka lovord. Roligt att jobba efter önskemål och inte bara skapa efter stundens ingivelse.Asså, jag har ett så grymt bra OWG-band på väg hem från lyckosten @SpaceAce
Han får lägga upp bild på det om han vill, vet att han tagit åtminstone ett jäkligt bra
Edit: tveka inte på att höra av er till honom om ni vill ha ett band gjort, han är otroligt lyhörd för önskemål och levererar exakt det man vill ha
Hahaha, såååå sträng var jag väl inte?Haha, tack. Vilka lovord. Roligt att jobba efter önskemål och inte bara skapa efter stundens ingivelse.
Här är slutresultatet efter @Silverglantz stränga anvisningar.
Riktigt fint! Bra knåpat @SpaceAce och kul beställning @SilverglantzHaha, tack. Vilka lovord. Roligt att jobba efter önskemål och inte bara skapa efter stundens ingivelse.
Här är slutresultatet efter @Silverglantz stränga anvisningar.
Skulle nästan vara värt att kliva av bara för att få en sån, ha ha!Man får ta sitt straff på allvar
Hur hittar du alla coola swatch?Nu blev det ju jobbigt!
Jag dras till plast! Denna är från 1993.Hur hittar du alla coola swatch?
OWG-klockan 2021?Nu blev det ju jobbigt!
Hahaha nja, då är jag nog inte med.OWG-klockan 2021?
Vad är det du säger??? Klart du ska vara med, tycker KS ska ha en omröstning om vilken OWG du ska ha 2021Hahaha nja, då är jag nog inte med.
HahahaVad är det du säger??? Klart du ska vara med, tycker KS ska ha en omröstning om vilken OWG du ska ha 2021
Hahaha!Pga säkerhet tycker jag att framtida örfilar borde fås på avstånd.
Behöver inte gå djupare. Du har en graal. Kan vara en lugn opg med demAppropå pennor. Epoca är det enda jag kör. Har ett gäng till hemma men det här är vad jag hade på kontoret bästa pennan IMO. Har iofs inte dykt så djupt i pennträsket.
Nice! Då är jag nöjd såBehöver inte gå djupare. Du har en graal. Kan vara en lugn opg med dem