Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du fallskärmsjägare? Kanske du redan sagt dock.
Godmorgon. Dag XXVII. UTC +1 Local tid 0608. VILJA MOD UTHÅLLIGHET. Hur svårt kan det vara ? Ha,re bra alla kämpar.//
Är du fallskärmsjägare? Kanske du redan sagt dock.
Felpost!Haha du har ju redan avslöjat dig iofs.
Länkfredag! Tack för inspirationen! Det tar tydligen 3 min 43 sek att byta från sailclototh till länk på en 556i.Bästa stunden på kvällen är bandbytet inför morgondagen. De blir LÄNKFREDAG.
Ganska speciell i smaken, den var god men blir ingen favorit. Testade en suröl härom dagen med mangosmak. Första klunken höll på att hamna i vasken!Låter väldigt trevlig
Snyggt matchat. Blågult gäller idag !Siebenundzwanzig? Ja, ja.
Det kanske finns möjligheten att kapa någon sekund i ändan. Kanske starta en ny tråd. Bandbyte på tid mästerskap !Länkfredag! Tack för inspirationen! Det tar tydligen 3 min 43 sek att byta från sailclototh till länk på en 556i.
Ja och snart kan man vara med i @RicVin fredagstråd igen ! // ha ,de//Ja, en sista fredag.
Ha en härlig dag, kämpa!
Ja, det finns nog lite marginal, eftersom hustrun ringde mitt i bandbytet för att ställa en massa frågor om ditten och datten, helt orelaterat till bandbytet.Det kanske finns möjligheten att kapa någon sekund i ändan. Kanske starta en ny tråd. Bandbyte på tid mästerskap !
Ja ,se fruar! Ha ,de //Ja, det finns nog lite marginal, eftersom hustrun ringde mitt i bandbytet för att ställa en massa frågor om ditten och datten, helt orelaterat till bandbytet.