• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Jobb, armband, klockvinst och en allmänt skakig värld p.g.a. Coronavirusets framfart. Galen vecka hittills. Var ska det här sluta.... :nailbiting:
Ett som är säkert är att SKX:en sitter som svetsad runt handleden. Vi är på upploppet nu. Kämpa på alla kvarvarande deltagare! :cool:
skx_26.jpg

Jag tycker inte alls ätt det är svårt att hålla ut en månad men bara en klocka, däremot så börjar jag tröttna på att bara jaga o jaga och sträva att ha bättre, finare och dyrare klocka utan jag vill nog satsa på mer unik klocka för att inte vara en "pingvin" (en i mängden)
Med detta sagt har jag bestämt att inte sälja klockor som jag köpt nya och klockor som jag ärvt, klockor som jag tycker är unika och klockor som är vackra... Med andra ord jag skall inte sälja utan fortsätta köpa, dock i lite långsammare takt! :D

Ha det fint gott folk, kämpa på ;)

Dag 27 har precis börjat! Snart i mål med denna fantastiska klocka trots frestelsen att testa den nyhämtade G-SHOCK:en under hela gårdagen.
38326AF4-8E92-4B2B-A735-8FFE27958F49.jpeg

Nu kör vi sista biten!
Inte bara för i år, för all framtid!
Kan inte annat än hålla med. Det blir inga fler OWG för mig, åtminstone inte på många år!
Att bära en och samma klocka varje dag i en månad - fine!
Men, att inte (kunna) byta till annat exempelvis på kvällen eller när man ska träna är orimligt och ohälsosamt.

Tillbaka
Topp