Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål på dig!Lugnar nerverna med en whiskeypinne I mysdressen.
Dottern ville tydligen också ha
Skål!Skål på dig!
Oj, PostNord imponerar med rekordsnabb leverans. Fantastiskt!Detta kom idag...kan man stava till "motivationsfaktor"?
Megatack till @SpaceAce för sitt fantastiska arbete.
Första april åker det på!Oj, PostNord imponerar med rekordsnabb leverans. Fantastiskt!
Tack själv. Får vi se bandet monterat också.
Ahh, i see. Bara en vecka kvar.Första april åker det på!
Hmm... En öl hade varit gott ikväll.Lugnar nerverna med en whiskeypinne I mysdressen.
Dottern ville tydligen också ha
Ja, det var lite kul hur hon skrek när jag försökte ta ifrån henne glaset..Hmm... En öl hade varit gott ikväll.
Härlig bild
Så jävla orutinerat! Jag bunkrade massa go-bärs förut men nu när man är hemma tar dom slut för fort. Måste fylla på imorgonJa, det var lite kul hur hon skrek när jag försökte ta ifrån henne glaset..
Tyvärr har jag 0 bärs hemma
Så jävla orutinerat! Jag bunkrade massa go-bärs förut men nu när man är hemma tar dom slut för fort. Måste fylla på imorgon
Varför har du så många av samma klocka?Still in...
Försiktigt nu, paneristis eller @Palenkovich är inte att leka med... hahaVarför har du så många av samma klocka?
Ten Fiddy Barrel aged kan väl funka...Så jävla orutinerat! Jag bunkrade massa go-bärs förut men nu när man är hemma tar dom slut för fort. Måste fylla på imorgon
Akta dig... Det heter Paneristi! Utan s.Försiktigt nu, paneristis eller @Palenkovich är inte att leka med... haha
Försiktigt nu, paneristis eller @Palenkovich är inte att leka med... haha
Akta dig... Det heter Paneristi! Utan s.
Det har jag fått lära mig i @Denke s podd.
Dr @Denke vet, säger han så, så är det så. Så är det bara
Säkert! Inte testat den. Provade denna idag dock. Spännande med rökighet och chili. Det var typ mörkrostad och lite diskret rökig. Chilin låg kvar som eftersmak.Ten Fiddy Barrel aged kan väl funka...
Låter väldigt trevligSäkert! Inte testat den. Provade denna idag dock. Spännande med rökighet och chili. Det var typ mörkrostad och lite diskret rökig. Chilin låg kvar som eftersmak.
Om vi ska bidra till det svenska språkets fördärv så kan vi ju ta till italienska eller engelska ändelser på ord. På "riktig" svenska torde det dock heta paneraiare.Akta dig... Det heter Paneristi! Utan s.
Det har jag fått lära mig i @Denke s podd.
Kan inte annat än hålla med. Det blir inga fler OWG för mig, åtminstone inte på många år!Inte bara för i år, för all framtid!