Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, skönt att man inte är ensam med att försöka starta klockintresset tidigt Min ettåring har en tydlig preferens för seiko, inte alls intresserad av de andra i klocklådan.Jag håller på med att lära honom att säga klocka. Han gör trevande försök. Än så länge går hjärntvättandet bra, ha ha!
Säger bara " Uppsala Garnision"//Dag 27! Och fredag dessutom. Fortsättning på militärtemat, ”Scientiae fudamento” (på kunskapens grund) får bli mitt bidrag. Likt Stig Nilssons förhör avslöjas ej mer än så...
Trevlig dag dårar!
Haha bra där!Jag håller på med att lära honom att säga klocka. Han gör trevande försök. Än så länge går hjärntvättandet bra, ha ha!
Jag håller på med att lära honom att säga klocka. Han gör trevande försök. Än så länge går hjärntvättandet bra, ha ha!
Jag håller på med att lära honom att säga klocka. Han gör trevande försök. Än så länge går hjärntvättandet bra, ha ha!
Haha, skönt att man inte är ensam med att försöka starta klockintresset tidigt Min ettåring har en tydlig preferens för seiko, inte alls intresserad av de andra i klocklådan.
Hoppas han var med på OWG oxå.Bra, börja tidigt!
Min 11-åriga sons klocklåda.
Ja, faktiskt fast utan att veta om det. Gissa vilken klocka han har burit de senaste månaderna?Hoppas han var med på OWG oxå.
Det där är bara så jäkla rätt!Bra, börja tidigt!
Min 11-åriga sons klocklåda.
Med tanke på mitt OWG val så kan jag ju inte gissa på något annat.Ja, faktiskt fast utan att veta om det. Gissa vilken klocka han har burit de senaste månaderna?
Ja, faktiskt fast utan att veta om det. Gissa vilken klocka han har burit de senaste månaderna?
Man skulle gissa det, men faktum är att det är den här han bär varje dag.Med tanke på mitt OWG val så kan jag ju inte gissa på något annat.
Snyggt! Bra samling där också.
En kram och orden ”du gjorde ditt bästa”Jag föll på målsnöret. Köpte en ny klocka och kunde inte hålla mig idag.
Vad är straffet? Böter? Public humiliation? Värre?
Bra timing, du var ju nästan med i mål! vad var det för klocka du köpte?Jag föll på målsnöret. Köpte en ny klocka och kunde inte hålla mig idag.
En rolig vintagerolle. My favourite poison.Bra timing, du var ju nästan med i mål! vad var det för klocka du köpte?
Grattis!!En rolig vintagerolle. My favourite poison.
Bild! Vi måste få se en bild!En rolig vintagerolle. My favourite poison.
Värre, det manligaste av alla våldshandlingar - ÖrfilenJag föll på målsnöret. Köpte en ny klocka och kunde inte hålla mig idag.
Var sak har sin tid. Denna tråd är inte heller rätt ställe för att showcasea min odisciplin.Ja en ezm3 hade
Bild! Vi måste få se en bild!
Bra kämpat i alla fall!
Inget säkerhetsavstånd där inte... 2m!!!Värre, det manligaste av alla våldshandlingar - Örfilen
Du ser väl skyddsutrustningen? Ansiktsskydd och handskar.Inget säkerhetsavstånd där inte... 2m!!!