Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kultglass !Äter en tidsmaskin!
Haha torskScrew you guys, I’m going home!!
Det är en tidsresa på riktigt när man smakar den. Finns på en affär nära dig.Kultglass !
Lustigt nog så kollade jag o frun i glassboxen i affären idag efter den. Var slut för tillfället där.Det är en tidsresa på riktigt när man smakar den. Finns på en affär nära dig.
Screw you guys, I’m going home!!
Trodde det skulle bli Daytona. Bunkrad med en S&S?Screw you guys, I’m going home!!
@Denke, är du hård nu...?
Hmmmmm ! //@Denke, är du hård nu...?
Tror detta är ett fall av: det var över innan det hann börja.@Denke, är du hård nu...?
BuuuuuuuuuuuuScrew you guys, I’m going home!!
Ja den växer och växer i detta galna experimentRiktigt snygg även utan länk.
Det gör alla... men jag förstår inte riktigt varför...Slap him again!!!
Tycker @Margarinkungen förtjänar en extra slap.
Rebellen i dig växer eller hur ? Vem kommer ihåg en laxiusque ! //Prövade även denna idag
Kan vara så att jag köpte den också
Tänkte hoppa ut 23:59:50 den sista men hade ju ett band som låg och jag ville hjälpa @KRONS och @Nymans Ur 1851 lite så här i Corona krisen... vill ju inte att dom ska kursa för att vi leker OWGRebellen i dig växer eller hur ? Vem kommer ihåg en laxiusque ! //
Okej ! Jag har förståelse och respekt för ditt avhopp. Det är ju som sagt var " inget krig som pågår " dock har vi ju en annan kris som härjar i världen och påverkar oss alla. Enskilda som företagare. Hoppas att ditt beslut leder till att @KRONS samt @Nymans Ur 1851 kan i framtiden leverera klockor till oss " nördar"//Tänkte hoppa ut 23:59:50 den sista men hade ju ett band som låg och jag ville hjälpa @KRONS och @Nymans Ur 1851 lite så här i Corona krisen... vill ju inte att dom ska kursa för att vi leker OWG
Ja och urtavlan matchade ju Viola Gråstenfilten !//Blev ju bra med gummit iaf
Hallå, nu är du snubben som dyker upp på ett AA-möte med ett flak bira.Blev ju bra med gummit iaf
Hacka på den tjocka killen; han har ändå inga känslorVänta nu?! Har @Margarinkungen klappat igenom? Och fått stryk? Mycket bra isf!
Han körde safe med pinne och allt så vi klarade 2ms avståndetHar inte hunnit läsa ikapp. Men jag är VÄLDIGT besviken på dig. Men samtidigt väldigt glad över att du fått en feting av @Berns :
Tjock är ett så burdust uttryck. Vad sägs om fryntlig?Hacka på den tjocka killen; han har ändå inga känslor