Kanske lite rundlagd runt midjanTjock är ett så burdust uttryck. Vad sägs om fryntlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske lite rundlagd runt midjanTjock är ett så burdust uttryck. Vad sägs om fryntlig?
Jag tror att du egentligen är avis, men vågar inte vara lika hård som @Margarinkungen och spänna på en ItalienareHar inte hunnit läsa ikapp. Men jag är VÄLDIGT besviken på dig. Men samtidigt väldigt glad över att du fått en feting av @Berns :
Dem flesta här inklusive jag klarade ju inte ens 1 månadInte läst mer än de sista posterna men seriöst....en månad?
Antar att ingen av er testat pam682...
hojta till när ni kör 6 månader
Jag tror att du egentligen är avis, men vågar inte vara lika hård som @Margarinkungen och spänna på en Italienare
Vi väntar med spänning. Eller inte. Vi får seKan vara så! Är kluven till det här att bryta utmaningen. Man vill ju gå i mål. Men samtidigt vore det inte helt fel med lite smörj. Vi får se hur det slutar!
Vem är inte det?Kanske lite rundlagd runt midjan
Du lär ju inte ha kört 6 månader med PAM682, då hade du inte sålt den.Inte läst mer än de sista posterna men seriöst....en månad?
Antar att ingen av er testat pam682...
hojta till när ni kör 6 månader
Vi kan göra en specialdeal, du får offentlig örfil post-owgmarch. Men då måste du lova något tillbaka. Kanske ett straff som @Margarinkungen är mest lämplig att bestämma.Kan vara så! Är kluven till det här att bryta utmaningen. Man vill ju gå i mål. Men samtidigt vore det inte helt fel med lite smörj. Vi får se hur det slutar!
Jag är på!!!! MohahahahaaaVi kan göra en specialdeal, du får offentlig örfil post-owgmarch. Men då måste du lova något tillbaka. Kanske ett straff som @Margarinkungen är mest lämplig att bestämma.
Jag är på!!!! Mohahahahaaa
Kan vara så! Är kluven till det här att bryta utmaningen. Man vill ju gå i mål. Men samtidigt vore det inte helt fel med lite smörj. Vi får se hur det slutar!
Vi kan göra en specialdeal, du får offentlig örfil post-owgmarch. Men då måste du lova något tillbaka. Kanske ett straff som @Margarinkungen är mest lämplig att bestämma.
Jag är på!!!! Mohahahahaaa
Är du i en godisbutik utan att få smaka?Jaha, timmarna, minuterna är räknade
Nej, jag provade allt och t.o.m. köpte lite gott... im out, T.o.m. @Denke blev nöjdÄr du i en godisbutik utan att få smaka?
Grattis gubben!Prövade även denna idag
Kan vara så att jag köpte den också
Såg det efter att jag kommenterat. Tråkigt men jag förstår dig!Nej, jag provade allt och t.o.m. köpte lite gott... im out, T.o.m. @Denke blev nöjd
Tack kompis!! Var tvungen att hämta Corona får inte knäcka mina pimpsSåg det efter att jag kommenterat. Tråkigt men jag förstår dig!
Kan du presentera mig för dina pimps? Jag vill ha stål!Tack kompis!! Var tvungen att hämta Corona får inte knäcka mina pimps
Förstår det! Säg till när det passar så går vi ner och müser lite och solar oss i glansenKan du presentera mig för dina pimps? Jag vill ha stål!
1/4 haha!Förstår det! Säg till när det passar så går vi ner och müser lite och solar oss i glansen
Logiskt! Vi kör, Krons har sagt upp 1-2 och nymans 4 pers som jag förstod det! Ut och handla nu1/4 haha!
Jag har hört att svenska AD för de stooooora elefanterna kommer köra 50-70% rea till lagren är tömda med början den 1/4Logiskt! Vi kör, Krons har sagt upp 1-2 och nymans 4 pers som jag förstod det! Ut och handla nu
Är det sant? Har de tappat såpass mycket alltså?Logiskt! Vi kör, Krons har sagt upp 1-2 och nymans 4 pers som jag förstod det! Ut och handla nu
Tyvärr santÄr det sant? Har de tappat såpass mycket alltså?
Hmm ok.Tyvärr sant
Skönast med list-grönt!Logiskt! Vi kör, Krons har sagt upp 1-2 och nymans 4 pers som jag förstod det! Ut och handla nu