• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

IMG_1907.jpeg

Godmorgon dag XXIX. UTC +2 Lokal tid 0737. Plötligt händer det. En timma gick väldigt fort!
IMG_1908.jpeg

Ha,re bra nu alla denna 1:a söndag då nya tid gäller, dock inte ny klocka ännu !//:pompus:
(ps: En för alla ,alla för en. Nu ser vi alla målsnöret så inga mera @Margarinkungen "batsflaps" innan den 1:a april eller hur.;))

Senast ändrad:
Känsliga läsare varnas!
Idag har jag polerat bort de irriterande MacBook-märkena från länken. Länken togs bort från klockan, och jag putsade långsamt och var noga med rätt riktning, med Mirka Mirlon fastspänt på arbetsbänken. Först med grovlek 360 och sedan med 1500. Jag hade gärna haft en eller två grovlekar däremellan, men det fanns inte i butiken. Resultatet? -mycket nära som den såg ut vid leverans. Och ni behöver inte vara oroliga, den kommer aldrig ut på begagnatmarknaden. Jag säljer inte klockor. Jag köper dem. Hittills aldrig på begagnatmarknaden.
C83D5FA8-024E-491C-B294-6F8D800FD348.jpeg

Halloj! Det ska bli skönt med mer ljus nu och RIKTIGT skönt att flytta fram klockan på The Citizen med ett hack ut på kronan och sedan flytta fram timvisaren utan att behöva stoppa tidvisningen!
Kollade oxå hur bra den går och den ligger just nu på 4,7 s/år, så just nu inom specifikation :D
5F35A648-B527-4F3A-B551-D7ADA8F8FA5E.jpeg

Tillbaka
Topp