• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Karaktärstest på upploppet
692092E1-E283-4667-B065-0BCF215F2529.jpeg

Jag tror inte att alla de som är av det rätta virket, och klarat sig så här långt, kommer att ge upp nu när bar en dag återstår. Vad säger ni, ska vi inte ta och kalla den här utmaningen som avklarad redan nu? Och strunta i morgondagen? Ni får ingen djävla klockbild idag!

Jaha då har vi inte så mycket tid att vinka på förrän det blir klockbyte! Jag får instämma i att denna tråd varit riktigt kul att ta del av. De överlägset trevligaste trådarna tycker jag annars är Sinn tråden samt "Affordalbles". Dom har lite samma klimat som den här tråden haft och kan vi inte få den här att leva igen förrän nästa år får jag väl hänga där istället. Passar på att tacka @Berns för suvveränt uppstyrt och alla andra för trevliga inlägg o tapper kamp!

Återkommer såklart med en avslutande 31a för att få diplomet (För det får man väl? :D)
IMG_20200330_080401.jpg

Tillbaka
Topp