• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Lider med dig! Jag är inne på min femte med två barn hemma samt en fru som jobbar hemifrån. Nu finns det iaf toapapper i affärerna. :p
Ute i Vällingby har det funnits hela tiden, däremot har det varit svårt att få tag i vita bönor.. Men det verkar ordna upp sig det med ;)
Min sambo har varit sjuk i två veckor snart, och jag med med.. Men man jobbar, snyter sig, tar kaffepaus osv och tar sig igenom dagen så gott det går.
Ett bra stresstest för relationen, ungefär som owgmarch är för dig och din klocka. :)
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
God morgen. After en ny dag på hjemmekontoret. :)
8C5F1D77-629F-4FFB-AB63-7F4348988333.jpeg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Ute i Vällingby har det funnits hela tiden, däremot har det varit svårt att få tag i vita bönor.. Men det verkar ordna upp sig det med ;)
Min sambo har varit sjuk i två veckor snart, och jag med med.. Men man jobbar, snyter sig, tar kaffepaus osv och tar sig igenom dagen så gott det går.
Ett bra stresstest för relationen, ungefär som owgmarch är för dig och din klocka. :)
Ni är inte så skitnödiga där med andra ord. :p
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Jag kommer att sakna den här krigaren och enkelheten i att vara OWG (om än bara för en månad) men jag tror inte att det finns någon väg tillbaka till att bli det på riktigt igen. Jag funderar på att låta min skx009 ta över efter månadsskiftet och göra en jämförelse. Tänkte prova att ha den en längre tid. Vi får se hur det går... Än så länge sitter Marinemastern bra där den sitter! Den verkar helt opåverkad av coronakrisen. ;)
20200330_105310.jpg

PS. Bjuder på gröten på klockan! :)
 

namkrad

Cartier
2-Faktor
Jag kommer att sakna den här krigaren och enkelheten i att vara OWG (om än bara för en månad) men jag tror inte att det finns någon väg tillbaka till att bli det på riktigt igen. Jag funderar på att låta min skx009 ta över efter månadsskiftet och göra en jämförelse. Tänkte prova att ha den en längre tid. Vi får se hur det går... Än så länge sitter Marinemastern bra där den sitter! Den verkar helt opåverkad av coronakrisen. ;)
20200330_105310.jpg

PS. Bjuder på gröten på klockan! :)
Det tror jag skulle funka bra.
Min SMP var min enda klocka i 8 år, sen började jag hänga på olika klockforum iofs :D
 
Topp