• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Garanterat den här, mitt senaste inköp kom idag. En 50år gammal Seiko med cool historia;
40BB5F0C-57DD-4A99-AA20-513E0CCAC1F8.jpeg
Berätta mer!

/B
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
På tal om Seiko! Gjorde en snabbkoll och ser att ingen som bär/ anmält att bruka en Seiko under Utmaning OWG har haft besök av Batman. Möjligen kan jag ha missat vid min snabböverblick på anmälningslistan. //:pompus:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, och om ett par dagar när den här grejen är över. Vad gör vi då? Kommer @Berns fara runt i alla möjliga trådar här på KS och smälla på folk planlöst? Eller en sån kille som @Staafen , är tanken att han ska återgå till någon sorts normalt liv?
Detta känns helt ansvarslöst faktiskt. Kommer ju att bli kaos!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jaha, och om ett par dagar när den här grejen är över. Vad gör vi då? Kommer @Berns fara runt i alla möjliga trådar här på KS och smälla på folk planlöst? Eller en sån kille som @Staafen , är tanken att han ska återgå till någon sorts normalt liv?
Detta känns helt ansvarslöst faktiskt. Kommer ju att bli kaos!
Ja någon slags terapisamtal måste vi ju ändå få efter detta @Berns? Vi kan ju inte bara släppas ut i samhället utan någon vägledning bland alla frestelser?
20200330_204925-01.jpeg
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jaha, och om ett par dagar när den här grejen är över. Vad gör vi då? Kommer @Berns fara runt i alla möjliga trådar här på KS och smälla på folk planlöst? Eller en sån kille som @Staafen , är tanken att han ska återgå till någon sorts normalt liv?
Detta känns helt ansvarslöst faktiskt. Kommer ju att bli kaos!
Jag kommer blivet riktigt Troll. Gå in i ”Priset påväg ner” och säga snälla saker och berömma för bra analyser. Eller i ”Vad är min klocka värd” och prata upp klockor istället för att berätta vilka brister de har. Det kommer bli kaos.
 
Topp